Átvette autóját a METRO-nyereményjáték boldog nyertese
A METRO Szülinapi Nyerő Hetek „Játsszon és utazzon velünk!” nyereményjáték fődíját, az Új TOYOTA Yaris Hybrid személygépjárművet november 27-én vette át a szerencsés nyertes, Török László, aki Dunakesziről érkezett családjával.
Az országos, kilométergyűjtős promóció során számtalan értékes ajándék várta a szerencsés nyerteseket a TOYOTA Central Europe, Cartour, Billerbeck, arena, Groupe SEB (Tefal, Rowenta) és Sláger FM bevonásával. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban, és indulhassanak a vonzó ajándékokért.
A fődíj új Toyota Yaris Hybrid átadásán balról jobbra: Csikós Gábor, a TOYOTA Central
Europe marketing-osztályvezetője, a nyertes, Török László és családja
Az ország összes METRO áruházának bevonásával lezajlott nyereményjátékban az Alföldi Tej, Nestlé Hungária, Szilasfood, Tchibo Budapest, Intersnack Magyarország, Storck Hungária, Mars Magyarország, Zott Hungária, Hemorat és Szentkirályi Ásványvíz termékei vettek részt. A marketingkommunikációs feladatokat ez alkalommal is a Reinas Consulting ügynökség végezte. //
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >