METRO Cash & Carry – 24,2 milliárd eurós forgalom
2006-ban 41 új áruház nyílt, elsősorban Kelet-Európában. Idén is ott fejlesztenek.
2006-ban, új rekord eladással és profittal, a METRO Cash
& Carry újra megerősítette szerepét a METRO Group-on belül, a növekedés
hajtóerejeként. 2006-ban az eladások, 6,5 százalékkal, 29,9 milliárd euróra
nőttek. A METRO Cash & Carry otthoni piacán, Németországon kívül, 8,4
százalékos, összesen 24,2 milliárd eurós forgalomnövekedést ért el. A
nemzetközi cash & carry lánc kiemelkedően nagy növekedést ért el
Kelet-Európában (15 százalék) és Ázsia/Afrika térségében (21,5 százalék). A
2006-os év zárásakor a METRO Cash & Carry 28 országban, 584 helyszínen volt
jelen.
A nemzetközi terjeszkedés 2006-ban ismét a kelet-európai,
növekvő piacokra fókuszált, beleértve Oroszországot és Ázsiát. A
nagykereskedelemmel foglalkozó vállalat csak Oroszországban 40 százalékos
eladás növekedést regisztrált, míg Kínában 26 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >