METRO Cash & Carry – 24,2 milliárd eurós forgalom
2006-ban 41 új áruház nyílt, elsősorban Kelet-Európában. Idén is ott fejlesztenek.
2006-ban, új rekord eladással és profittal, a METRO Cash
& Carry újra megerősítette szerepét a METRO Group-on belül, a növekedés
hajtóerejeként. 2006-ban az eladások, 6,5 százalékkal, 29,9 milliárd euróra
nőttek. A METRO Cash & Carry otthoni piacán, Németországon kívül, 8,4
százalékos, összesen 24,2 milliárd eurós forgalomnövekedést ért el. A
nemzetközi cash & carry lánc kiemelkedően nagy növekedést ért el
Kelet-Európában (15 százalék) és Ázsia/Afrika térségében (21,5 százalék). A
2006-os év zárásakor a METRO Cash & Carry 28 országban, 584 helyszínen volt
jelen.
A nemzetközi terjeszkedés 2006-ban ismét a kelet-európai,
növekvő piacokra fókuszált, beleértve Oroszországot és Ázsiát. A
nagykereskedelemmel foglalkozó vállalat csak Oroszországban 40 százalékos
eladás növekedést regisztrált, míg Kínában 26 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >