METRO beszállítói konferencia 2011
Közel 130 élelmiszeripari vállalkozással találkoznak három napon át a METRO munkatársai a budaörsi METRO Vevőakadémián, hogy középtávú együttműködési lehetőségekről egyeztessenek.
A nagykereskedelmi áruházlánc hagyományteremtő, három egymást követő napon, találkozóin az ország minden részében működő partnereiket hívták meg közös gondolkodásra, mely meghatározhatja mindkét fél középtávú stratégiáját.
A METRO beszerzési és marketing vezetői elsősorban azt egyeztetik a résztvevőkkel, hogy milyen közös, középtávú együttműködésben tudnak partnerek lenni a jövőben. A résztvevők egyetértettek abban, hogy egy olyan példaértékű kezdeményezésnek lehettek részesei, amikor egy nagy áruházlánc szervezetten és tudatosan keresi a lehetséges együttműködési lehetőségeket, bemutatja középtávú stratégiáját és egyben interaktív módon gyűjti a beszállítói véleményeket, ötleteket, melyeket meg kíván jeleníteni a következő évek értékesítési gyakorlatában.
A METRO a Beszállítói Fórum révén arra törekszik, hogy támogassa a magyar vállalkozások fejlődését, közvetetten a munkahelyek teremtését, valamint elősegítse, hogy a hazai termékek egyre nagyobb szerepet játsszanak a nemzeti piacokon.”, mondta el az eseményen Xavier Plotitza, a METRO Kereskedelmi Kft. beszerzési igazgatója.
A METRO a hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként már ma is közel 1000 beszállító termékeit értékesíti, a magyar gasztronómia és független kiskereskedelem szereplőinek. A nagykereskedelmi áruházlánc egyedülálló párbeszédsorozatot indít, a három egymást követő napon magtartott konferenciával.
„ A nagykereskedelem – a tulajdonosoktól függetlenül – mindig is helyi üzlet volt és marad. Ezért is célunk, hogy minden körülmény közt az adott vásárlói közösség igényeire találjuk meg a megfelelő válaszokat. Legyen szó akár arról, hogy széles választékban jó áron kínáljunk termékeket vagy hogy, egyedi szolgáltatásokból válogathassanak partnereink. Ez az immár országos jelentőségű kezdeményezés a METRO hazai vásárlók és beszállítók melletti elkötelezettségének újabb példája. Ahogyan az elmúlt 18 évben, úgy a jövőben is mindig magyar partnereinket, a gazdaság fejlődését szolgáljuk, és tovább kívánjuk bővíteni azoknak a körét, akik ebben partnereink lehetnek”, mondta el Dávid Gábor, a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >