A METRO adja az alapanyagokat a Bocuse d’Or döntőre
Január 20-án kezdődik hivatalosan a Bocuse d’Or döntője Lyonban, amit a világ legrangosabb gasztroversenyének tartanak. Ezt megelőzően kontinensenként mérhették össze a tudásukat a séfek. Az ott elért eredmények alapján most huszonnégyen indulhatnak a világ legjobb szakácsa címért, köztük az Európa bajnok, Széll Tamás és csapata. A kiírásnak megfelelő menük elkészítéséhez a verseny főszponzora, a METRO biztosítja a válogatott alapanyagokat.
A neves gasztroeseményt idén már harmincadik alkalommal rendezik meg. A jubileumi döntő éppen úgy szól a tradíciókról, mint az újításokról, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a húsos tál mellett hagyományosan készítendő halas fogás helyett most vegán tálat kell majd alkotniuk a versenyzőknek. A verseny fő támogatójaként és hivatalos alapanyag-beszállítójaként a METRO örömmel vállalta, hogy friss árukészletéből 146 különböző terméket, főként zöldségeket, gyümölcsöket, gabonaféléket, magvakat és hüvelyeseket biztosít a ringbe szálló séfeknek.
“A METRO számára megtiszteltetés, hogy több éve hivatalos támogatója lehet a Bocuse d’Or-nak nemzetközi és hazai szinten is – mondja Horváth Imre, a METRO Magyarország vezérigazgatója. – A Bocuse d’Or egyrészt figyel a modern konyha igényeire, másrészt műhelyéül is szolgál a nemzetközi konyhaművészetnek. A versenyzőket szereti új kihívások elé állítani, és ezzel a támogatóknak is lépést kell tartanunk. A Bocuse d’Or a szakma csúcsa, amely az elérhető legmagasabb minőségről szól. Büszkék vagyunk arra, hogy árukészletünkből a világ legrangosabb gasztroversenyéhez biztosíthatjuk a megfelelő alapanyagokat. Meggyőződésem, hogy erre nem csak a METRO választékának frissessége és a termékeink kiváló minősége tesz alkalmassá bennünket, hanem az is, hogy kínálatunkkal igyekszünk a gasztronómiai trendeket nem csak követni, hanem diktálni is. Örömmel adjuk tehát a válogatott alapanyagokat, a zöldségeket, gombákat, gyümölcsöket, zöldfűszereket, ehető virágokat, valamint különböző mikro hajtásokat a verseny harmincéves történetében először kiírt, táplálkozási szempontból előremutató vegán tálhoz.”
Maga a Bocuse d’Or döntő két napon át, január 24-én és 25-én zajlik Lyonban, a magyar csapat az első napon mutathatja be tudását. Az alapanyagokat a hazai METRO mellett a belga, a német, a kínai, a francia, a japán, a holland és a szingapúri áruházak biztosítják. A huszonnégy finalista csapat közül a magyart, a franciát, a németet és a holland- belgát helyi szinten is a METRO leányvállalatok támogatták a felkészüléshez, illetve előzőleg az Európa-bajnoksághoz adott alapanyagokkal. Széll Tamásék például nyár vége óta készülnek a döntőre, hetente háromszor főzték meg a két fogást, hogy a legtökéletesebb verzióval állhassanak kedden a főzőboxba.
A METRO a vegán tál mellett a versenykiírásban szereplő másik ételhez, a tenger gyümölcseivel kombinált bresse-i csirkéhez is biztosított alapanyagokat. A bresse-i csirke egyébként nyilvánvalóan tisztelgés a jubileum alkalmából, hiszen a harminc évvel ezelőtti, első versenyen is ezt kellett készíteniük a séfeknek, akkor folyami rákkal párosítva.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >