METRO: 10 milliós támogatás a Magánvállalkozások Napján
A METRO a világ 25 országában minden év október 11-ét annak szenteli, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. Ezen a napon, amely világszerte az „Own Business Day” nevet viseli, a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepeljük – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak. A hazai vállalkozásokat arra buzdítjuk, hogy jelentkezzenek a programba, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra, mert ezzel nem csak egy bruttó 10 millió forint értékű marketingkommunikációs csomag elnyerésében segíthetik őket, de mindennapi munkájukban is az irántuk érzett bizalom és támogatás kifejezésével.
Emberek milliói látogatnak minden egyes nap magánkézben lévő kisvállalkozásokat, ahol kitüntetett figyelemben részesülnek – legyen szó akár egy barátságos kávéházról, családi vállalkozásban működő panzióról vagy a sarki közértről. A METRO a vállalkozások tulajdonosainak és munkatársainak folyamatosan megnyilvánuló elhivatottsága előtt tiszteleg ezen a napon.
„Büszke vagyok arra, hogy a METRO olyan kezdeményezés élére áll, amely a vállalkozások vezetőit és ügyfeleiket közelebb hozza egymáshoz, emellett világszerte népszerűsíti a saját vállalkozásokat.” – mondta Pieter Boone a METRO Cash &Carry nemzetközi vezérigazgatója.„Minden esemény megtalálható lesz a program nemzetközi weboldalán a www.own-business-day.com oldalon. Elsődleges célunk, hogy felhívjuk a figyelmet a kampányra, október 11-én pedig maguk a helyi vállalkozások jelennek meg majd saját ajánlataikkal, különleges ételekkel, szolgáltatásaikkal vagy akár szórakoztató programjaikkal.” – egészítette ki a vezérigazgató.
„Magyarországon a több mint félmillió kis- és középvállalkozás közel kétmillió embernek ad munkát, ami a munkavállalók hetven százalékát teszi ki. Olyan szektorról beszélünk, amely nélkül itthon sem működne a gazdaság, a mindennapi élet.Ők a gazdasági és egyben szociális építőkövei közösségeinknek.Egyszerűen tiszteletünket szeretnénk kifejezni irántuk. Kiemelt feladatunka hazai vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a hazai termékek népszerűsítése.”– nyilatkozta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
Ezen a napon országszerte számtalan hazai magánvállalkozás egyedi ajánlatokkal, kedvezményekkel kedveskedik vendégeinek/vásárlóinak. A részletek az alábbi oldalon tekinthetők meg:http://www.own-business-day.com/hu-hu/home/map
Szatmáry Kristóf, a Miniszterelnökség Miniszteri Biztosa kiemelte: „A Magyar Kormány nagy örömmel fogad minden olyan kezdeményezést, amely hozzájárul, hogy a hazai vállalkozásokra nagyobb figyelem jusson. Ezek a vállalkozások a gazdaság egyik legfőbb motorjai, a munkavállalók jelentős részét Ők foglalkoztatják.”
METRO Kedvenc Magánvállalkozásom Pályázati felhívás
Magyarországon a METRO 2016. október 11-ével pályázatot hirdet „Kedvenc Magánvállalkozásom” címmel. A versenyben részt vehet minden olyan élelmiszert is árusító bolt vagy vendéglátó egység, amely nem valamelyik (10 boltnál több tagból álló) bolthálózat tagja. A vállalkozásokat arra ösztönözzük, hogy jelentkezzenek, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra.A jelöléskor egy rövid ajánlást kell készíteni, hogy miért jelöljük az adott boltot. Az ajánlás lehet szöveges üzenet és videós tartalom egyaránt.
A legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás bruttó 10 millió forint értékű kommunikációs támogatási csomagot kap a METRO-tól, melyet saját vállalkozásának népszerűsítésére használhat fel.A szavazók között pedig egy iPhone 7-es telefont sorsolunk ki.
A második és a harmadik legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás a Figyelő kiadójának a Mediacity Kft-nek a termékei közül választhat 2, illetve egy darab éves előfizetést.
További információért és a regisztrációért kattintson a kampány helyi weblapjára: http://www.metro.hu/kedvencmaganvallalkozasom oldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >