Mészáros Lőrinc: nagyon nehéz évek jönnek
A napokban tartják a Mészáros Alapítvány konferenciáját, amely idén az orosz-ukrán háború biztonságpolitikai, gazdasági és társadalmi következményeire fókuszál, a kétnapos rendezvényen mintegy 200 ösztöndíjas vesz részt.

Nehéz évek jönnek a legmódosabb magyar szerint is
Mészáros Lőrinc, az egyik legsikeresebb magyarországi nagyvállalkozó saját rendezvénye keddi nyitóeseményén arról beszélt, hogy a háborús helyzet miatt nagyon nehéz évek következnek Magyarország, Európa és a világ számára, hiszen gazdasági és energiaválság indult el. Úgy vélte, ilyenkor van szükség nagy tudásra, amellyel a hallgatók az egyetemeken tudnak felvérteződni. Éppen ezért az ösztöndíjakat nem csökkentik, de sajnos emelni sem fogják tudni.
A 2016-ban Mészáros Lőrinc által alapított alapítvány rendezvényén előadást tart többek között Prőhle Gergely, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem stratégiai tanulmányok intézetének igazgatója, Kandrács Csaba, a Magyar Nemzeti Bank alelnöke és L. Simon László, a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatója.
Az alapítványt Mészáros Lőrinc azzal a céllal hozta létre, hogy a Felcsúton, Alcsútdobozon, Vértesacsán, Kajászón, Tabajdon és Vál községben élő, ott állandó lakcímmel rendelkező, a felsőoktatásban tanulmányokat folytató diákokat ösztöndíjban részesítse. A pályázat útján elnyerhető támogatás egyik feltétele, hogy az ösztöndíjban részesülő diákok évente egyszer részt vesznek az alapítvány által szervezett komplex programon.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Tovább csökkent a magyar ipari termelés
A magyar ipari termelés volumene két egymást követő évben csökkent…
Tovább olvasom >Az OECD minimálisan rontott idei és jövő évi globális GDP-növekedési előrejelzésén
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) minimálisan rontotta az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >