Mesterséges intelligenciával javítja a vásárlói élményt a Starbucks
A Starbucks komoly előnyöket vár az AI alkalmazásától hardverjeinél és elemzéseinél. A kávécég 4000 AI-alapú Mastrena II eszpresszógépet helyez üzembe 2020 során.
2019-ben a cég 1900 mesterséges intelligencia alapú kávégépet tesztelt. Rosaling Gates Brewer, a Starbucks igazgatója a 2020 első negyedéves eredményei kapcsán elmondta: a Mastrena II gépek jelentősen javítják a vásárlói élményt azáltal, hogy csökkentik a kávékészítés idejét.
Kapcsolódó cikkeink
A mesterséges intelligencia gondatlan céges használata üzleti titkokat is sérthet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rohamosan terjed az AI használata a kereskedelemben, de nem mindig hoz üzleti sikert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI-ügynökök jövője: a legfontosabb előrejelzések és trendek 2026-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Luxus környezetben, korlátlan kóstolással: jön a IX. Indoor Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
