Mesterséges intelligenciával javítja a vásárlói élményt a Starbucks
A Starbucks komoly előnyöket vár az AI alkalmazásától hardverjeinél és elemzéseinél. A kávécég 4000 AI-alapú Mastrena II eszpresszógépet helyez üzembe 2020 során.
2019-ben a cég 1900 mesterséges intelligencia alapú kávégépet tesztelt. Rosaling Gates Brewer, a Starbucks igazgatója a 2020 első negyedéves eredményei kapcsán elmondta: a Mastrena II gépek jelentősen javítják a vásárlói élményt azáltal, hogy csökkentik a kávékészítés idejét.
Kapcsolódó cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jack Ma újra az Alibaba élvonalában – az AI fejlesztése adhat lendületet a cégnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kettősség a magyar vállalati AI alkalmazások terén – a szigetszerű megoldások több kárt okozhatnak, mint hasznot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Véget ért a PET Kupa 2025-ös versenyszezonja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nébih az OMÉK-on: tudás, szórakozás és kóstolás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >