Mesterséges intelligenciával javítja a vásárlói élményt a Starbucks
A Starbucks komoly előnyöket vár az AI alkalmazásától hardverjeinél és elemzéseinél. A kávécég 4000 AI-alapú Mastrena II eszpresszógépet helyez üzembe 2020 során.
2019-ben a cég 1900 mesterséges intelligencia alapú kávégépet tesztelt. Rosaling Gates Brewer, a Starbucks igazgatója a 2020 első negyedéves eredményei kapcsán elmondta: a Mastrena II gépek jelentősen javítják a vásárlói élményt azáltal, hogy csökkentik a kávékészítés idejét.
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >