Mesterséges intelligenciával javítja a vásárlói élményt a Starbucks
A Starbucks komoly előnyöket vár az AI alkalmazásától hardverjeinél és elemzéseinél. A kávécég 4000 AI-alapú Mastrena II eszpresszógépet helyez üzembe 2020 során.
2019-ben a cég 1900 mesterséges intelligencia alapú kávégépet tesztelt. Rosaling Gates Brewer, a Starbucks igazgatója a 2020 első negyedéves eredményei kapcsán elmondta: a Mastrena II gépek jelentősen javítják a vásárlói élményt azáltal, hogy csökkentik a kávékészítés idejét.
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >