Mesterséges intelligenciával javítja a vásárlói élményt a Starbucks
A Starbucks komoly előnyöket vár az AI alkalmazásától hardverjeinél és elemzéseinél. A kávécég 4000 AI-alapú Mastrena II eszpresszógépet helyez üzembe 2020 során.
2019-ben a cég 1900 mesterséges intelligencia alapú kávégépet tesztelt. Rosaling Gates Brewer, a Starbucks igazgatója a 2020 első negyedéves eredményei kapcsán elmondta: a Mastrena II gépek jelentősen javítják a vásárlói élményt azáltal, hogy csökkentik a kávékészítés idejét.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia-kutatással növeli a képzési hatékonyságot a kamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája (2025-2030)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI Summit Budapest: fókuszban a mesterséges intelligencia hazai és nemzetközi kihívásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóközpontúság a sajátmárkák növekedésének kulcsa – PLMA-csúcstalálkozó Koppenhágában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Guinness-rekord kísérlettel és jótékonysággal indul a Csak a Mentes Őszi Fesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Green Awards díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >