Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie 831 nagy belgiumi üzletében. Mivel ez meglehetősen költséges művelet, a kereskedő olyan megoldást keresett, amely egyszerre alkalmas a lejárati idő menedzsmentjére, az árengedmények optimalizálására és az élelmiszer-pazarlás mérséklésére.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A sikeres kísérleti szakaszt követően a Carrefour Belgium most szélesebb körben is bevezeti új AI-tracking eszközét, amely a vállalat reményei szerint segít működését racionalizálni, költségeit csökkenteni és jövedelmezőségét növelni. Az integrált intelligens leárazási modulnak és a polcon lévő készletek teljes körű kontrollját ellátó funkciónak köszönhetően az eszköz Benoît Moreau technológiai menedzser szerint kulcsszerepet játszik majd az élelmiszer-hulladék csökkentését és a gazdasági teljesítmény javítását célzó stratégia megvalósításában.
A Carrefour szerint az eszköz képes a készleteket valós időben monitorozni és előre jelezni a keresletingadozásokat, amivel csökkenthető az alul-, illetve túlzott készletezés kockázata. //
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >