Mesterséges intelligenciát használ a szaúd-arábiai Panda Retail az árképzésben
A mesterséges intelligenciára alapuló árképzést a kiskereskedő mintegy 200 hiper- és szupermarketében fogja alkalmazni.
A szaúd-arábiai székhelyű Panda Retail élelmiszerüzletlánc mesterséges intelligenciát alkalmaz a közel 200 hiper- és szupermarketében kínált termékek árának meghatározásában.
A Panda Retail a Revionics intelligens árképzési platformját használja, amely „adatvezéreltebb és ügyfélközpontúbb megközelítést” tesz lehetővé az árképzést illető döntések meghozatalában – áll a Revionics közleményében.
„Tudjuk, hogy a vásárlói preferenciák a világgazdaság változásainak megfelelően folyamatosan alakulnak, ezért elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kínálatunkat az egyénekre szabjuk, és legfőképpen arra törekszünk, hogy valódi értéket nyújtsunk” – mondta Ahmad Chehade, a Panda Retail Company marketingvezetője.
A Panda Retail Company, amely évente több mint 100 millió vásárlót fogad, az ügyfél-elégedettség és a nyereségesség javítása érdekében folyamatosan modern technológiai rendszerekbe invesztál.
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >