Mesterséges intelligenciát használ a szaúd-arábiai Panda Retail az árképzésben
A mesterséges intelligenciára alapuló árképzést a kiskereskedő mintegy 200 hiper- és szupermarketében fogja alkalmazni.
A szaúd-arábiai székhelyű Panda Retail élelmiszerüzletlánc mesterséges intelligenciát alkalmaz a közel 200 hiper- és szupermarketében kínált termékek árának meghatározásában.
A Panda Retail a Revionics intelligens árképzési platformját használja, amely „adatvezéreltebb és ügyfélközpontúbb megközelítést” tesz lehetővé az árképzést illető döntések meghozatalában – áll a Revionics közleményében.
„Tudjuk, hogy a vásárlói preferenciák a világgazdaság változásainak megfelelően folyamatosan alakulnak, ezért elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kínálatunkat az egyénekre szabjuk, és legfőképpen arra törekszünk, hogy valódi értéket nyújtsunk” – mondta Ahmad Chehade, a Panda Retail Company marketingvezetője.
A Panda Retail Company, amely évente több mint 100 millió vásárlót fogad, az ügyfél-elégedettség és a nyereségesség javítása érdekében folyamatosan modern technológiai rendszerekbe invesztál.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >