A mesterséges intelligenciák piacán terjeszkedik egy magyar alapítású nemzetközi cég
A mesterséges intelligenciák és chatbotok (beszélgető robotok) piacán terjeszkedik a Magyarországon alapított, de 10 év alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtt LogMeIn, amely felvásárolta a digitális önkiszolgáló szolgáltatásokat és virtuális asszisztenseket fejlesztő Nanorepet.
A vállalat hétfői közleménye szerint a mesterséges intelligenciát és nyelvfeldolgozó technológiákat felhasználó Nanorep teljes forgalomban lévő részvénycsomagjáért csaknem 45 millió dollárt fizettek.
A cég elnök-vezérigazgatója úgy véli, hogy a Nanorep megvásárlása segíthet a legkorszerűbb ügyfélszolgálati megoldások bevezetésében, technológiája jól kiegészíti a LogMeIn nemrég bevezetett és az ügyfélszolgálati tevékenységet intelligensebbé tevő platformját, így nőhet a vállalat piaci részesedése – áll a közleményben. Hangsúlyozták, hogy a chatbotok, a virtuális ügyfélkapcsolati ügyintézők és a mesterséges intelligencia ügyfélszolgálati célú alkalmazása gyors ütemben fejlődik.
A világszerte 14 irodával rendelkező LogMeIn 1998-ban Budapesten kezdte meg működését, központja Bostonban van, világszerte több mint 3 ezer munkavállalót foglalkoztat. A távelérési, távfelügyeleti és távtámogatási megoldásokkal foglalkozó IT nagyvállalat többek között a HP, a Microsoft, a Walmart, a GE és a KFC partnere. Magyarországon a főváros mellett Szegeden tart fenn telephelyet, ahol 350 embernek – döntő többségében informatikusoknak – ad munkát.
A LogMeIn múlt hétfőn közölte, hogy a második negyedévet 257 millió amerikai dollár amerikai számviteli szabványok szerinti (GAAP) árbevétellel zárták, ami csaknem háromszoros növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest. Várakozásaik szerint éves árbevételük 970-980 millió dollár között lesz.
A felhőalapú csatlakoztatott szolgáltatásokkal foglalkozó vállalat GAAP-szerinti nettó eredménye 14,8 millió dollár, a nem GAAP szerinti nettó eredménye 54,4 millió dollár volt a negyedévben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ezt várjuk a mesterséges intelligenciától: hatékonyabbak leszünk és többet szórakozunk
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >