A mesterséges intelligenciák piacán terjeszkedik egy magyar alapítású nemzetközi cég
A mesterséges intelligenciák és chatbotok (beszélgető robotok) piacán terjeszkedik a Magyarországon alapított, de 10 év alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtt LogMeIn, amely felvásárolta a digitális önkiszolgáló szolgáltatásokat és virtuális asszisztenseket fejlesztő Nanorepet.
A vállalat hétfői közleménye szerint a mesterséges intelligenciát és nyelvfeldolgozó technológiákat felhasználó Nanorep teljes forgalomban lévő részvénycsomagjáért csaknem 45 millió dollárt fizettek.
A cég elnök-vezérigazgatója úgy véli, hogy a Nanorep megvásárlása segíthet a legkorszerűbb ügyfélszolgálati megoldások bevezetésében, technológiája jól kiegészíti a LogMeIn nemrég bevezetett és az ügyfélszolgálati tevékenységet intelligensebbé tevő platformját, így nőhet a vállalat piaci részesedése – áll a közleményben. Hangsúlyozták, hogy a chatbotok, a virtuális ügyfélkapcsolati ügyintézők és a mesterséges intelligencia ügyfélszolgálati célú alkalmazása gyors ütemben fejlődik.
A világszerte 14 irodával rendelkező LogMeIn 1998-ban Budapesten kezdte meg működését, központja Bostonban van, világszerte több mint 3 ezer munkavállalót foglalkoztat. A távelérési, távfelügyeleti és távtámogatási megoldásokkal foglalkozó IT nagyvállalat többek között a HP, a Microsoft, a Walmart, a GE és a KFC partnere. Magyarországon a főváros mellett Szegeden tart fenn telephelyet, ahol 350 embernek – döntő többségében informatikusoknak – ad munkát.
A LogMeIn múlt hétfőn közölte, hogy a második negyedévet 257 millió amerikai dollár amerikai számviteli szabványok szerinti (GAAP) árbevétellel zárták, ami csaknem háromszoros növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest. Várakozásaik szerint éves árbevételük 970-980 millió dollár között lesz.
A felhőalapú csatlakoztatott szolgáltatásokkal foglalkozó vállalat GAAP-szerinti nettó eredménye 14,8 millió dollár, a nem GAAP szerinti nettó eredménye 54,4 millió dollár volt a negyedévben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >AI a befektetések szolgálatában: új dimenziók a vagyonkezelésben
A K&H Alapkezelő, a KBC Csoport tagjaként már nyolc éve…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >