Mesterséges Intelligencia forradalmasíthatja az energiaitalok világát
Megszületett a világ első olyan energiaitala, amelyet teljes egészében az A.I. (Artificial Intelligence, azaz Mesterséges Intelligencia) fejlesztett a HELL ENERGY-vel. Az új íz minden elemét, szigorúan megválogatott összetevőit, designját és marketing eszközeit is az A.I. tervezte, és meg is kóstolta.
A világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt, tudást az A.I. olyan sebességgel képes feldolgozni, összefüggéseket feltárni, ami az emberek számára szinte felfoghatatlan. Birtokában van az energiaitalokkal kapcsolatos átfogó ismereteknek is – beleértve azok összetevőit, eladási eredményeit, egészségügyi kutatásokat, ajánlásokat, fogyasztói visszajelzéseket – sőt, elemzéseibe be tudja építeni a legújabb trendeket és információkat is.
Amikor a HELL ENERGY megbízta az A.I-t egy új, a számára tökéletes energiaital kifejlesztésével, a mesterséges intelligencia ezt az óriási mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak tartott receptet. Az A.I. nem csak abból indult ki, hogy mit várnak el az emberek egy energiaitaltól, hanem kiemelt célja volt, hogy minél jobb és finomabb italt hozzon létre.
Így az A.I., mint a világ jelenleg legintelligensebb entitása eszerint állította össze a szerinte tökéletes receptet. Többek között vitaminokkal, aminosavakkal és gyógynövénnyel is gazdagította saját energiaitalát, és gondoskodott az élelmiszeripari jogszabályok, pl. az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) ajánlások, valamint az NRV (ajánlott napi bevitel) betartásáról, optimalizálásról is.
Az A.I. három ízvariációt alkotott, és egy New York-i vállalat technológiája segítségével digitalizálta, azaz meg is kóstolta mindhárom italát, majd prediktív intelligenciával, rengeteg adat és statisztika elemzése után választotta ki, melyik íz a befutó. Így született meg a valóban egyedülálló, frissítő, gyümölcsös íz, a Tutti-frutti & Berry-blast. Ez az első alkalom a világon, hogy a mesterséges intelligencia ilyen komplex termékfejlesztési folyamatot hajtott végre az energiaital szektorban.
A receptúra szigorúan titkos, ennek levédésére is az A.I. adott javaslatot. A receptet csak egyetlen, magas szintű biztonsági elemekkel ellátott számítógépen tárolják a HELL ENERGY szikszói gyárában, és a gépnek otthont adó helyiség kialakítását is a mesterséges intelligencia tervezte. Természetesen biztonsági másolat nélkül nincs igazi védelem, így a receptet egy svájci trezorban is őrzik.
Ezek után már meglepő lenne, ha az új energiaital csomagolását nem az A.I. tervezte volna. A doboz a legújabb trendeket követi, fiatalos, menő, és amellett, hogy a HELL színvilágára épül, az A.I. belecsempészte saját, digitális stílusát.
Mivel az új termék, a „HELL A.I.” valóban egy világszinten is rendkívüli és egyedülálló folyamat eredménye, a vállalat munkatársai szerették volna, ha az új energiaitalt hagyományos körülmények között is tesztelik, éppen ezért szigorú minőségellenőrzésen és kóstoltatáson (vakteszten) ment át. A siker az A.I.-t igazolta!
Az A.I. óriási perspektívát jelent a termékfejlesztés területén is, áttörte a korábban elképzelhetetlennek hitt határokat, egy új szintet hozott az élelmiszeriparba. Azzal, hogy az A.I. az interneten fellelhető óriási mennyiségű adathalmazt pár perc, pár másodperc alatt képes leválogatni, elemezni, az 1-2 éves – legjobb esetben is fél éves – termékfejlesztési ciklust akár 1 hónapra rövidíti le. Valójában a folyamat összehangolt munka eredménye, hiszen nem is egy, hanem különböző képességű A.I. rendszerek dolgoztak együtt a fejlesztésen. Több mint száz A.I. létezik már a világon – mindegyikük más-más területen kiváló –, és éppen ezek együttes működése garantálja a magas szintű innovációt.
Az új termék Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, és a már jól megszokott, hagyományos csatornákon jut el a vásárlókhoz. Július közepétől hazánkban, ezt követően pedig a HELL több mint 60 export országában is kapható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Michele Morrone, Anthony Hopkins oldalán kapott főszerepet Maserati-testvérek életrajzi filmjében
Michele Morrone, akit a 365 nap filmek sztárjaként és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >