Mesteri food styling, hogy garantáltan eljuss a vásárló kosaráig
Vizuális gasztro élvezet, avagy hogyan lesz csábítóan ízletes egy étel reklám.
Te is mindig kíváncsi voltál arra, hogy miért az az első gondolatod egy krémes csokoládé reklám után, hogy nyitva van-e még a legközelebbi bolt? Most megmutatjuk, hogy hogyan tudja egy mesteri food stylist kísértésbe vinni fogyasztóidat a legszigorúbb diétájuk kellős közepén is és egyenesen az élelmiszer boltok polcai elé irányítani.
Az ember először a szemével kóstol
Egy szaftos, ínycsiklandó steak a tökéletes grill rács mintázattal, vagy egy juharsziruppal nyakon öntött nagy halom palacsinta egy pohár tejjel – a reklámokban valahogy a legegyszerűbb ételek is ellenállhatatlan vágyat ébresztenek az emberben, hogy gondolkodás nélkül beléjük kóstoljon.
Egy jól megkomponált látványvilág nem csak szemet gyönyörködtet, hanem ahogy nézzük, szinte már a szánkban érezzük az ízét, az illata pedig az orrunkat csiklandozza. Garantált a korgó gyomor, és a kétségbeejtő vágy, hogy azonnal magunkévá tegyük a reklámban látott finomságot.
Food stylist, avagy a gasztronómia Michelangeloja
A food styling művészet és tudomány is egyszerre. Az ételek festői precizitással történő komponálásának mestersége, melynek segítségével egy élelmiszeripari reklám képes minden érzékszervünkre egyszerre hatni. Napjainkban, amikor a fogyasztó minden sarkon, minden pillanatban reklámokkal találkozik, egy ügyes stylisttal elérheted, hogy a terméked ne csak teljesítse az iparági standardeket, de túl is szárnyalja azokat, és kiemelkedjen a zajos marketing környezetből. Az igazán minőségi reklámfilm hitelesíti a márkát, erősíti az imidzsét.
Egy jól átgondolt gasztronómiai látványvilág a fogyasztót kézenfogva vezeti el egészen az üzletek polcai elé, hogy a te termékedért nyúljon. Az impulzusvásárlás generálásának egyik leghatékonyabb fegyvere, ha a kép amit mutatsz márkádról egyszerre csábító, hívogató, és fájdalmasan finomnak néz ki. Lehet az általad kínált áru isteni ízű, de ha a külcsín nem fog meg, a belbecsig már nem jut el a vásárló.
Korpádi Péter, food styling világszínvonalon
Ahogy a fenti helyzetkép is mutatja, ezen a szakterületen elengedhetetlen a tökéletes eredményhez, egy magasan képzett, tapasztalt, világlátott food stylist. Korpádi Péter mester chef, aki számos ismert és népszerű élelmiszer márka reklámfilmjében felelt a látványvilágért, bejárta Ázsia, Dél-Amerika és Európa legizgalmasabb országinak konyháit, most tapasztalatával, tudásával és kreativitásával erősíti a SPOTI STUDIO csapatát.
Péter segítségével a stúdió gond nélkül veszi az olyan akadályokat, mint a lámpák hőjétől szétfolyó fagylalt, vagy a térdeplő tábláscsoki, de nem akadály az órákig kitartó tejhab sem. Ő minden finomságból gasztronómiai látványbombát kreál, mely kiemeli és megkülönbözteti márkádat a versenytársaktól.
Nyerj reklámfilmet!
Ha a te ízlelőbimbóid is bizseregnek Péter eddigi munkái láttán, kíváncsi vagy hogy mit tud az általad menedzselt termékekből komponálni, akkor ne habozz! A SPOTI STUDIO pályázatot hirdet, ahol egy Péter által komponált tabletop nagyreklámfilmet is nyerhetsz márkád számára. A jelentkezéshez nem kell más, mint egy 10-15 mondatos kreatív termék önéletrajz és pár minőségi fotó. Készítsük el együtt 2021 legínycsiklandóbb reklámfilmjét! Jelentkezz!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet
Folytatódott Dani García gasztronómiai kalandozása Magyarországon. A Bibo Budapest étlapjára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >