Mesefüzetek és Felfedezők-játék
Az idei, Spájzolj és nyerj! országos nyereményakció után jövőre Felfedezők-játék indul, amelyben az értékes ajándékok mellett a vásárlók megismerhetik egy-egy hazai régió vonzó látványosságait – mondta Benedek Eszter ügyvezető a Magyar Termék Nonprofit Kft. kecskeméti marketingfórumán.
A Magyar Termék hamarosan mesefüzetekkel segíti a kisgyermekek egészséges életmódra, környezettudatosságra nevelését. A Szörnyen egészséges mesék szörnyecskéivel először karácsony előtt találkozhatnak a gyerekek, akikhez az iskolákba és óvodákba tízezer példányt küldenek az új kiadványból.
Jövőre folytatódik a Magyarország kétkeréken közösségimédia-kampány, amelyben fiatal influencerek látogatják meg a védjegyhasználókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Aldi jelentős szerepet vállal a hazai termékek hónapjának reklámkampányában
Ahogyan arról korábban mi is írtunk, kilenc hazai gyártó részvételével…
Tovább olvasom >Egy lépéssel mások előtt – AGÓRA Konferencia
Az elmúlt hónapokban igen jelentős változások zajlottak a világgazdaságban, amely…
Tovább olvasom >GKI: Ilyen arányú az újrahasznosítás és a környezetbarát termékek előállítása a hazai cégek körében
A GKI Gazdaságkutató Zrt. egy 2022. májusi, 964, 5 fő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Végre vége a járványnak! Magyarország fellélegezhet!
Az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) vonatkozó előírásai szerint Magyarország visszanyerte madárinfluenzától…
Tovább olvasom >Egy mezőgazdasági robot startup az Egyesült Királyságból 1,5 millió fontot kapott a fejlesztéseihez
A Muddy Machines, egy AgTech és robotikai vállalat, amely segít…
Tovább olvasom >Dél-Afrika v. Európai Unió: célpontban a narancs
Dél-Afrika fellebbezést nyújtott be a WTO-hoz a gyümölcsök EU-ban kötelező…
Tovább olvasom >