Mesefüzetek és Felfedezők-játék
Az idei, Spájzolj és nyerj! országos nyereményakció után jövőre Felfedezők-játék indul, amelyben az értékes ajándékok mellett a vásárlók megismerhetik egy-egy hazai régió vonzó látványosságait – mondta Benedek Eszter ügyvezető a Magyar Termék Nonprofit Kft. kecskeméti marketingfórumán.
A Magyar Termék hamarosan mesefüzetekkel segíti a kisgyermekek egészséges életmódra, környezettudatosságra nevelését. A Szörnyen egészséges mesék szörnyecskéivel először karácsony előtt találkozhatnak a gyerekek, akikhez az iskolákba és óvodákba tízezer példányt küldenek az új kiadványból.
Jövőre folytatódik a Magyarország kétkeréken közösségimédia-kampány, amelyben fiatal influencerek látogatják meg a védjegyhasználókat. //
További cikkeink
Tesco: friss kutatás szerint színesebb a karácsony, mint 30 éve
A magyarok többsége ragaszkodik a karácsonyi tradíciókhoz. Egyes ünnepi fogyasztói…
Tovább olvasom >2020 a foci éve lesz a HEINEKEN Hungáriánál
A HEINEKEN uralja a labdarúgó eseményeket 2020-ban! Az ország legújabb…
Tovább olvasom >Ismét 4 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát a Coca-Cola Magyarország
A 2018-ban elért 4%-os palacksúlycsökkentés után, 2020-ban ismét 4%-kal csökkenti…
Tovább olvasom >