Mesefüzetek és Felfedezők-játék
Az idei, Spájzolj és nyerj! országos nyereményakció után jövőre Felfedezők-játék indul, amelyben az értékes ajándékok mellett a vásárlók megismerhetik egy-egy hazai régió vonzó látványosságait – mondta Benedek Eszter ügyvezető a Magyar Termék Nonprofit Kft. kecskeméti marketingfórumán.
A Magyar Termék hamarosan mesefüzetekkel segíti a kisgyermekek egészséges életmódra, környezettudatosságra nevelését. A Szörnyen egészséges mesék szörnyecskéivel először karácsony előtt találkozhatnak a gyerekek, akikhez az iskolákba és óvodákba tízezer példányt küldenek az új kiadványból.
Jövőre folytatódik a Magyarország kétkeréken közösségimédia-kampány, amelyben fiatal influencerek látogatják meg a védjegyhasználókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Az egészséges életmód támogatásáról szól a Colruyt Group új kampánya
Új kampányt indított a belga Colruyt Group, amelyben megmutatja, hogyan…
Tovább olvasom >Az egészséges étkezés egyháza – A nap videója
Vagy a mennybe jutsz, vagy a pokolba! És egy kis…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Részben az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése húzza le az európai tőzsdéket
Gyengültek a vezető európai tőzsdemutatók péntek délelőtt elsősorban az utaztatási…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Pest, Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom adta a legtöbb belföldi turistát tavaly
Minden korábbinál több, közel 18 millió turista érkezett a hazai…
Tovább olvasom >