Mesefüzetek és Felfedezők-játék
Az idei, Spájzolj és nyerj! országos nyereményakció után jövőre Felfedezők-játék indul, amelyben az értékes ajándékok mellett a vásárlók megismerhetik egy-egy hazai régió vonzó látványosságait – mondta Benedek Eszter ügyvezető a Magyar Termék Nonprofit Kft. kecskeméti marketingfórumán.
A Magyar Termék hamarosan mesefüzetekkel segíti a kisgyermekek egészséges életmódra, környezettudatosságra nevelését. A Szörnyen egészséges mesék szörnyecskéivel először karácsony előtt találkozhatnak a gyerekek, akikhez az iskolákba és óvodákba tízezer példányt küldenek az új kiadványból.
Jövőre folytatódik a Magyarország kétkeréken közösségimédia-kampány, amelyben fiatal influencerek látogatják meg a védjegyhasználókat. //
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >