Merülj el Budapest pillanataiban! – a Gösser kampánya a lazítást szorgalmazza
Felfedezni Budapest titokzatos helyszíneit vagy egy padon ülve feltöltődni? Szabad! Merülj el a pillanatban! szlogennel indult május 15-én a Gösser kampánya, amelyben arra ösztönzi fogyasztóit, hogy tartsanak bátran szünetet, hiszen az élet így lehet: Gut. Besser. Gösser. A sörmárka és a Hosszúlépés.járunk? csapata augusztusban ezt a nagyközönség számára is bebizonyítja és bemutatja a főváros azon pontjait, amelyeket kár lenne kihagyni, ha egy kis kikapcsolódásra vágyunk.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/Kepernyofoto-2023-08-24-22.38.18.png)
Merülj el a pillanatban! szlogennel indult május 15-én a Gösser kampánya
Molnár János-barlang, a Malom-tó vagy Gül Baba Türbéje és Rózsakertje csak néhány Budapest azon helyszínei közül, amelyek kiváló lehetőséget biztosítanak, arra, hogy kikapcsolva a mindennapi rohanó üzemmódot, átéljük az értékes pillanatokat. A Gösser brand filozófiája és május 15-én indult „Merülj el a pillanatban” kampánya is arra sarkallja a fogyasztókat, hogy vegyenek vissza az intenzív tempóból, feledkezzenek bele a hétköznapi és megismételhetetlen pillanatokba, hiszen a Gösser is jobban esik lassan kortyolva. Ezt az életérzést kívánja átadni a sörmárka és a Hosszúlépés.járunk? csapatának együttműködése, mely során az érdeklődők augusztusban több alkalommal is felfedezhetik a főváros II. kerületének lelassulásra kiváló helyszíneit. A közös barangolás alkalmával a kikapcsolódás mellett izgalmas történelmi visszatekintőkkel is készülnek a szervezők, így többek között olyan épületekről és helyszínekről tudhatnak meg részleteket a résztvevők, mint a Szent Lukács Gyógyfürdő vagy a rózsák atyjaként ismert Gül Baba.
„A legújabb kampányunk célja, hogy megmutassuk, miért éri meg elmerülni a pillanatban, és azt, hogy a lazítást élvezni szabad. A Hosszúlépés.járunk? csapatával együttműködve szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy egy olyan egyszerű dolog, mint a sétálás is lehetőséget adhat arra, hogy lelassuljunk és csak élvezzük a minket körülvevő környezet szépségét.”
– mondta el Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. kommunikációs vezetője.
„A séták kiindulási és egyben érkezési pontjai is fontos helyszín számunkra, hiszen a II. kerület támogatásával a Török utcai könyvtár előtti téren immáron megújult, a márkát képviselő padok várják az arra járókat, hogy kellemes környezetben merüljenek el a pillanatban.”
Az augusztus 24-én és 31-én induló sétákra a Gösser Facebook oldalán megtalálható posztokon keresztül jelentkezhetnek és tudhatnak meg további információt az érdeklődők, a sétákról pedig a sörmárka alkoholmentes terméke, a Gösser Nature Zitrone 0.0% sem maradhat el.
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >