Mert jót tenni jó
Sokakat ismerünk, akiket ez a cél vezérel. És szerencsére sokan megtapasztaltuk már, hogy ebben – a most címben szereplő – mondatban mennyi igazság van. A Lánchíd Klub 2003-ban azzal a mottóval jött létre, hogy támogassa az élelmiszer-gazdaság jövőjét. 2016-ban ugyanezzel a céllal hívta életre a Lánchíd Alapítványt, amely bár önálló tevékenységre hivatott, a Klub tagjainak mentori támogatása továbbra sem maradhat el.
Az Alapítvány célja, hogy olyan hátrányos helyzetű középiskolásoknak adjon lehetőséget a továbbtanulásra, akik mindezt csupán önerőből, szülői támogatással nem tudnák finanszírozni. Sok olyan okos, nagy jövőre kész fiatalnak szeretne segíteni az Alapítvány, akik eltökéltek a továbbtanulás mellett, és képességeiket gazdasági tanulmányaik során szeretnék megerősíteni, de segítségre szorulnak az „ingyenes” oktatás körülményei között. A támogatásra jogosult fiatalokból kuratórium választja ki a legtehetségesebbeket, akiknek az Alapítvány finanszírozza főiskolai vagy egyetemi tanulmányaikat. Bízva benne, hogy a kezdeti nehézségeken túllépve gyorsan megtalálják majd azt a pályát, karrierutat, amellyel sikeresek lehetnek szakmájukban.
Természetesen nagy lenne az öröm, ha néhány év múlva már az élelmiszeriparban vagy -kereskedelemben találkozhatnánk ezekkel a fiatalokkal, és ki tudja, talán egyszer, a nem is távoli jövőben, közülük fogom felkonferálni a Business Days konferencián előadóként azt a sikeres, FMCG-vállalatot képviselő vezetőt, akinek a kezdetekkor az Alapítvány adta a kezdő lépést a pályához.
Az Alapítványhoz kapcsolódhat bármely cég vagy magánszemély, aki/amely a céljainkkal egyetért, és hasonló módon segíteni szeretné a továbbtanulni vágyó fiatalok álmait! Tegyünk együtt értük!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pajzs a résen
Normál, kiszámítható piaci környezetben a kereslet és kínálat kapcsolata határozza…
Tovább olvasom >Az ágy
Életemben sokszor jutott már eszembe, hogy milyen szerencsés vagyok sokakhoz…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >