Merkel kancellár a német kereskedelmi kongresszuson

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 11. 11. 13:45

Kedden reggel kezdődik a német kereskedelmi kongresszus, amelyen Angela Merkel kancellárként öt éven belül másodszor folytat majd nyílt párbeszédet az ágazat képviselőivel. Rajta kívül kormányának gazdasági és családvédelmi minisztere is szerepel a programban.
A kereskedelmet érintő politikai témák mellett 80 német és külföldi top előadó kimondottan szakmai kérdéseket taglal. A kongresszus fókuszában a globális együttműködés áll, partneri viszonyban, minden lehetséges kapcsolatot kihasználva.

Az FMCG ágazat képviselői közül előadást tart többek között: Michael Busch, a Douglas részlegvezetője, – Erich Harsch, a dm-drogerie markt elnöke, – Frank Horn, a Henkel marketing igazgatója, – Denis Knoops, a belga Delhaize csoport alelnöke, – Roland Neuwald, a Metro real hipermarket hálózatának elnöke.

Velük együtt tekintélyes amerikai, francia, német, svájci szolgáltató, piackutató, tanácsadó, elemző vállalatok és szervezetek vezetői járják körül az egyes témaköröket. Például: A kereskedelem találkozik a tudománnyal. – A legjobb nemzeti és nemzetközi kereskedők sikerének faktorai. – Fellendülőben a többcsatornás értékesítés, hogyan kapcsolható össze a téglából és malterral épült üzlet, online és mobil – Barát vagy ellenség a közösségi portál; gyártók és kereskedők hogyan használhatják ki a Facebookot és a többit.

A második napi praxis fórumokkal párhuzamosan mutatják be a most először készített nemzetközi karácsonyi felmérés eredményeit. A résztvevők megismerhetik, hogyan vásárolnak a németek és a többi európai ország fogyasztói az ünnepi szezonban.

Bajai Ernő

Kapcsolódó cikkeink