Mérhetővé tették a magyarországi nagyvállalatok hírnevét
Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora – a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban a nemzetközi gyakorlatot követve megvizsgálta és megmérte 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését.
A lista élén multinacionális vállalatok végeztek. Első lett az Audi Hungária Kft, melyet a rangsorban a GE Hungary Ipari és Kereskedelmi Zrt, a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.és a Nestlé Hungária Kft követ. A legjobb reputációjú magyar vállalat a Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt. lett az ötödik helyen. A legkedvezőbb megítélésű iparágnak hazánkban a távközlés bizonyult, míg a legkevésbé jó reputációval a közlekedési vállalatok bírnak.
Néhány helyezett a teljesség igénye nélkül: 9. lett a Coca-Cola HBC Magyarország Kft, 17. a Pick Szeged Zrt., 26. a Spar Magyarország Kereskedelmi Áruház, 36. a Tesco-Global Áruházak Zrt.
A felmérés során a B&P BrandAktív öt olyan dimenzió mentén vette górcső alá a cégek megítélését, amelyek a reputáció minden aspektusát és problémáját lefedik: a vezetés, a vállalati polgárság, a hitelesség, az elismertség és az érzelmi közelség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >