Mérhetővé tették a magyarországi nagyvállalatok hírnevét
Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora – a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban a nemzetközi gyakorlatot követve megvizsgálta és megmérte 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését.
A lista élén multinacionális vállalatok végeztek. Első lett az Audi Hungária Kft, melyet a rangsorban a GE Hungary Ipari és Kereskedelmi Zrt, a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.és a Nestlé Hungária Kft követ. A legjobb reputációjú magyar vállalat a Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt. lett az ötödik helyen. A legkedvezőbb megítélésű iparágnak hazánkban a távközlés bizonyult, míg a legkevésbé jó reputációval a közlekedési vállalatok bírnak.
Néhány helyezett a teljesség igénye nélkül: 9. lett a Coca-Cola HBC Magyarország Kft, 17. a Pick Szeged Zrt., 26. a Spar Magyarország Kereskedelmi Áruház, 36. a Tesco-Global Áruházak Zrt.
A felmérés során a B&P BrandAktív öt olyan dimenzió mentén vette górcső alá a cégek megítélését, amelyek a reputáció minden aspektusát és problémáját lefedik: a vezetés, a vállalati polgárság, a hitelesség, az elismertség és az érzelmi közelség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
