Merci, Valentin
A boltokban és a mozikban is együtt „ünnepelte” a Storck a Valentin-napot a fogyasztókkal.
Február 14-én mutatták be ugyanis Sas Tamás 9 és fél randi című romantikus vígjátékát, amelyet a Merci márka támogatott.– Az ünnep rövidsége miatt nehéz egy márkára aktivitást tervezni, ezért fontosnak tartottuk, hogy olyan nézőket is elérjünk, akikre egyébként a reklámblokkok nincsenek érdemi hatással. A tavalyi romantikus film, az S.O.S. szerelem óriási sikere után természetes volt, hogy az idei Valentin-napi filmet is támogatjuk a Merci pralinéval – nyilatkozta Szűts Ágnes, a Storck Hungária marketingvezetője. A Storck Valentin-nap alkalmából elegáns, szív alakú dobozba csomagolt formában is kínálta a Merci desszertet. A speciális csomagolás szezonális jellegű, így korlátozott ideig találkozhatunk vele a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >