Merci, Valentin
A boltokban és a mozikban is együtt „ünnepelte” a Storck a Valentin-napot a fogyasztókkal.
Február 14-én mutatták be ugyanis Sas Tamás 9 és fél randi című romantikus vígjátékát, amelyet a Merci márka támogatott.– Az ünnep rövidsége miatt nehéz egy márkára aktivitást tervezni, ezért fontosnak tartottuk, hogy olyan nézőket is elérjünk, akikre egyébként a reklámblokkok nincsenek érdemi hatással. A tavalyi romantikus film, az S.O.S. szerelem óriási sikere után természetes volt, hogy az idei Valentin-napi filmet is támogatjuk a Merci pralinéval – nyilatkozta Szűts Ágnes, a Storck Hungária marketingvezetője. A Storck Valentin-nap alkalmából elegáns, szív alakú dobozba csomagolt formában is kínálta a Merci desszertet. A speciális csomagolás szezonális jellegű, így korlátozott ideig találkozhatunk vele a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >Hamarosan a Lidl-ben a ZORD, Pachert Balázs és Balogh Levente üdítőitala
2023 júliusának végén új fejezet nyílik a magyar üdítőital piacon:…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >