Merci, Valentin
A boltokban és a mozikban is együtt „ünnepelte” a Storck a Valentin-napot a fogyasztókkal.
Február 14-én mutatták be ugyanis Sas Tamás 9 és fél randi című romantikus vígjátékát, amelyet a Merci márka támogatott.– Az ünnep rövidsége miatt nehéz egy márkára aktivitást tervezni, ezért fontosnak tartottuk, hogy olyan nézőket is elérjünk, akikre egyébként a reklámblokkok nincsenek érdemi hatással. A tavalyi romantikus film, az S.O.S. szerelem óriási sikere után természetes volt, hogy az idei Valentin-napi filmet is támogatjuk a Merci pralinéval – nyilatkozta Szűts Ágnes, a Storck Hungária marketingvezetője. A Storck Valentin-nap alkalmából elegáns, szív alakú dobozba csomagolt formában is kínálta a Merci desszertet. A speciális csomagolás szezonális jellegű, így korlátozott ideig találkozhatunk vele a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >43,5 millió euró értékű, restrukturálásra váró ingatlanportfóliót vásárolt az Indotek Group Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Súlyos jogsértéseket tárt fel a fogyasztóvédelmi hatóság a Wolt cégcsoportnál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >