Merci, Valentin
A boltokban és a mozikban is együtt „ünnepelte” a Storck a Valentin-napot a fogyasztókkal.
Február 14-én mutatták be ugyanis Sas Tamás 9 és fél randi című romantikus vígjátékát, amelyet a Merci márka támogatott.– Az ünnep rövidsége miatt nehéz egy márkára aktivitást tervezni, ezért fontosnak tartottuk, hogy olyan nézőket is elérjünk, akikre egyébként a reklámblokkok nincsenek érdemi hatással. A tavalyi romantikus film, az S.O.S. szerelem óriási sikere után természetes volt, hogy az idei Valentin-napi filmet is támogatjuk a Merci pralinéval – nyilatkozta Szűts Ágnes, a Storck Hungária marketingvezetője. A Storck Valentin-nap alkalmából elegáns, szív alakú dobozba csomagolt formában is kínálta a Merci desszertet. A speciális csomagolás szezonális jellegű, így korlátozott ideig találkozhatunk vele a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >