Mentsük meg a krumplit a kukába kerüléstől!
A Too Good To Go élelmiszermentő cég új kampányt indított Belgiumban, hogy megakadályozza mintegy 750.000 tonna burgonya kukába kerülését.

A járvány még mindig érezteti a hatását a krumpliföldeken
Az „SOS Patat: Mentsd a burgonyát, egyél sültkrumplit!” nevű kampányra azért van szükség, mert a vendéglátószektor leállásával a fagyasztott termékek eladási aránya óriási mértékben csökkent, a burgonyatermesztők számára pedig csak korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre fagyasztóraktárak.
Ennek eredményeképpen a termesztők azzal szembesültek, hogy mintegy 750.000 tonnányi krumplit nem tudnak feldolgoztatni mirelit hasábburgonyává, vagy más fagyasztott termékké, így a leszedett termés a kukában fogja végezni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Fordulat a hazai burgonyapiacon: nőtt a termelés, csökkent az ár
2024-ben a hazai növénytermesztés volumene 11%-kal csökkent, ugyanakkor a burgonya…
Tovább olvasom >Az Auchan több mint 1 milliárd forinttal támogatta a közösségeket 2024-ben
Az Auchan Magyarország 2024-ben összesen 1 milliárd 10 millió forint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >