Menopauzával kapcsolatos képzéssel támogatja a személyzetet az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi a menopauzában lévő kollégáknak nyújt támogatást a vezetői számára szervezett új képzéssel.
A Henpicked „Menopauza a munkahelyen” képzés célja, hogy felhívja a figyelmet a menopauzára, támogassa az ezidő alatt bekövetkező változásokat átélő kollégákat, és felmérje, hogy a munkahelyen a munkakörnyezet befogadóbbá tétele érdekében milyen kiigazításokra van lehetőség.
„Nagyon fontos számunkra, hogy fantasztikus munkatársainkat segítsük, ezért biztosítunk olyan képzést, amely segíti vezetőinket a menopauza időszakában lévő kollégák további támogatásában” – mondta Richard Shuttleworth, az Aldi UK sokszínűségért és befogadásért felelős igazgatója.
„Elkötelezettek vagyunk a munkahelyi pozitív változások mellett, és tudjuk, hogy ez a képzés újabb lépés a helyes irányba”.
A Henpicked: Menopauza a munkahelyen képzési igazgatója, Sally Leech szerint: „Annak érdekében, hogy a menopauza időszakát megélő munkatársak tapasztalatai valóban minőségi változás álljon be, a munkáltatóknak érdemes a teljes stábra vonatkozóan irányelveket megfogalmazni és stratégiákat meghatározni oktató, képző és támogató céllal.”
„Örömmel segítjük az Aldit abban a fontos munkában, amelyet kollégáik támogatása érdekében végez.”
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Coface: nehéz időszakban értek el növekedést a régió mamutvállalatai
Gyengén teljesítettek a közép- és kelet-európai régió országai tavaly: a…
Tovább olvasom >Egyre élénkebben foglalkoztatja a hazai vállalkozásokat a generációváltás
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a…
Tovább olvasom >