Menny a pokolban
Ahogy azt így az év vége felé mondani szokás, „elérkezett a számvetés ideje”.
A HELL Energy Magyarország Kft. számára ez mostanában kellemes kötelezettség, hiszen a HELL energiaital hazánkban, Romániában és további 15 exportpiacon folytatta a 2006. áprilisi bevezetés óta tapasztalt dinamikus növekedését.Ritkán fordul elő az európai országok energiaital-piacán, hogy egy helyi márka leszorítja a piacvezető pozícióról a világ egyik legerősebb brandjét. A HELL 2009. áprilisa óta – az értékesített mennyiség szempontjából – hivatalosan is Magyarország kedvenc energiaitala*.
Ennél már csak annak a valószínűsége csekélyebb, hogy a termék az ország határait átlépve is sikereket ér el. A teljes lakosságra vonatkoztatott, fejenkénti fogyasztás tekintetében a hazai értéket ugyan még el nem érő román piacon a HELL a 2008-as bevezetést követően már a stabil második helyet tudhatja magáénak**.
A rendhagyó képet csak erősíti az a tény, hogy 2009. szeptember 1-től a HELL Energy International Ltd. saját leányvállalat felállításával megjelent Európa – az elfogyasztott energiaital-mennyiség tekintetében – második legjelentősebb országában, az Egyesült Királyságban is, és az év végén már működik a spanyolországi képviselet is.
Miközben a vállalat megerősítette pozícióit Magyarországon, tudatos márka- és stratégiafejlesztés kezdődött, amely lehetővé tette, hogy a dinamikus növekedés ne álljon meg az ország határain belül. Ennek fontos eleme volt májusban az AT&T Williams Forma 1-es csapatával kötött szponzori megállapodás is. Ezzel a márkatulajdonos a hazai vállalatok közül elsőként képviselteti magát hosszú távon a száguldó cirkuszban.
A cél pedig ezek után már egyértelműen látszik. A HELL energiaitalt a márkatulajdonos rövid időn belül Európa második legerősebb márkájává kívánja fejleszteni. Az elvárt eredmény, miszerint egy magyar tulajdonú és hazánkból induló márka ilyen sikereket érhet el, már nemcsak ritka, hanem példa nélkül álló esemény lenne az FMCG-termékek körében.
Persze a felsorolt tényeket tanulságként végül mindig illik megerősíteni egy általános igazsággal is. Nos, mi a következőt tennénk megfontolás tárgyává: „Aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni.”
Ezúton is szeretnénk megköszönni valamennyi Partnerünknek, hogy hittek bennünk és ezáltal eredményeink részesévé váltak. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >