Menedzserszövetség: Legyen Divat a Női Vezető!
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8-án az Instyle-lal közösen kampányt indított “Legyen Divat a Női Vezető!” címmel.
A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre. Akik szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő utat mutathatnak a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrier-útjukat.
A Menedzserszövetség női vezető tagjait az InStyle divatfotó-sorozatának keretein belül közelebbről is megismerhetik, tanácsaik és tapasztalataik pedig motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára.
A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretein belül a 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és video üzenete (az InStyle weboldalán) és a Menedzserszövetség social media felületein kerül megosztásra március 9. és március 31. között. Kövessék a programot és fogadják az inspiráló történeteket nagy szeretettel!
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója az új FIAT 500,
támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., a Praktiker Kft., az Authentic Beauty Concept, a Millenáris Nonprofit Kft., a NUBU és az InStyle.
Fotó: Pejkó Gergő, Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Szalon (Authentic Beauty Concept),
Smink: Pallag Evelin, Katz Nikolett,
Styling: Ujvári Viktória (InStyle),
Ruha: NUBU
A Menedzserek Országos Szövetségéről
![Balázs Ildikó, Auchan](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/Bal_zs_Ildik__Auchan_LK_sarok.jpg)
Balázs Ildikó
Auchan vállalati kapcsolatok igazgató
OKSZ társelnök
A Menedzserszövetség 30 éve áll a menedzserek szolgálatában és jelenleg közel 250 felsővezető beosztású egyéni taggal büszkélkedhet. Megfogalmazott és deklarált alapértéke az etikusság, ennek keretében célja, hogy a magyar vezetők világszínvonalú felkészültséggel, morális tartással és környezetük iránti felelősséggel lássák el vezetői feladataikat. A Szövetség küldetésének tekinti a menedzserek társadalmi és szakmai elismertségének, hírnevének, pozitív megítélésének és megbecsülésének fenntartását és erősítését. Mindezek mellett elősegíti a menedzser tevékenységnek mind a hazai, mind a nemzetközi vezetési gyakorlatban kialakított és elfogadott erkölcsi normák szerinti gyakorlását.
A Menedzserszövetség erősíti a vállalatvezetők közötti személyes és üzleti kapcsolatokat. Hiszi, hogy a vezetők között a kölcsönös előnyökre, a nyitottságra, a haladásra alapozott együttműködés előnyös mind személyes sikereikre, mind az általuk vezetett szervezetek, mind a társadalom hasznára nézve. Elősegíti a vezetők által felhalmozott tudás- és tapasztalatanyag egymás közötti megosztását.
Az elnökség tisztségviselőinek célja a magyarországi felsővezetői közösség összefogása és támogatása, képviselve a Szövetség tagjainak érdekeit és szem előtt tartva a társadalmi értékteremtés filozófiáját.
Kapcsolódó cikkeink
Megállni és visszanézni – a slow celebration jegyében ünnepelt a Remind
Második születésnapját ünnepli a magyar lapok piacára 2022-ben berobbant Remind…
Tovább olvasom >A Menedzserszövetség és a BOM a Magyar Sportért Alapítvány stratégiai együttműködést kötött és közös ösztöndíjas mentorprogramot indít
A Menedzserszövetség éves Jövő Menedzsere Summer Party eseményén Kapitány István…
Tovább olvasom >Állami kitüntetést kapott Kapitány István, a Menedzserszövetség elnöke
Szijjártó Péter külgazdasági, és külügyminiszter augusztus 21-én a köztársasági elnök…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >