Melyik szupermarket teljesít a legjobban a közösségi médiában?
Az ESM és az Emplifi közös felméréséből kiderült, hogy 2021 negyedik negyedévében az Aldi „Kevin The Carrot” sorozata volt a legjobban teljesítő poszt.

Kevin, a répa tarolt tavaly
Az Aldi 150.353 interakciót mért a fenti megosztásokért, a német Penny pedig az Instagramon tarolt karácsonyi reklámjával.
Az adatok alapján a brit Aldi volt a legtöbb interakciót szerző szupermarket a Facebookon a tavalyi Q4-ben: 136 posztja több mint másfél millió interakciót hozott.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >