Melyik szupermarket teljesít a legjobban a közösségi médiában?
Az ESM és az Emplifi közös felméréséből kiderült, hogy 2021 negyedik negyedévében az Aldi „Kevin The Carrot” sorozata volt a legjobban teljesítő poszt.

Kevin, a répa tarolt tavaly
Az Aldi 150.353 interakciót mért a fenti megosztásokért, a német Penny pedig az Instagramon tarolt karácsonyi reklámjával.
Az adatok alapján a brit Aldi volt a legtöbb interakciót szerző szupermarket a Facebookon a tavalyi Q4-ben: 136 posztja több mint másfél millió interakciót hozott.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >