Melyik szupermarket teljesít a legjobban a közösségi médiában?
Az ESM és az Emplifi közös felméréséből kiderült, hogy 2021 negyedik negyedévében az Aldi „Kevin The Carrot” sorozata volt a legjobban teljesítő poszt.

Kevin, a répa tarolt tavaly
Az Aldi 150.353 interakciót mért a fenti megosztásokért, a német Penny pedig az Instagramon tarolt karácsonyi reklámjával.
Az adatok alapján a brit Aldi volt a legtöbb interakciót szerző szupermarket a Facebookon a tavalyi Q4-ben: 136 posztja több mint másfél millió interakciót hozott.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >