Melyik szupermarket teljesít a legjobban a közösségi médiában?
Az ESM és az Emplifi közös felméréséből kiderült, hogy 2021 negyedik negyedévében az Aldi „Kevin The Carrot” sorozata volt a legjobban teljesítő poszt.
Az Aldi 150.353 interakciót mért a fenti megosztásokért, a német Penny pedig az Instagramon tarolt karácsonyi reklámjával.
Az adatok alapján a brit Aldi volt a legtöbb interakciót szerző szupermarket a Facebookon a tavalyi Q4-ben: 136 posztja több mint másfél millió interakciót hozott.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a héten
A PENNY magyarországi üzletei október 23-án, szerdán zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >