Melyik szupermarket teljesít a legjobban a közösségi médiában?
Az ESM és az Emplifi közös felméréséből kiderült, hogy 2021 negyedik negyedévében az Aldi „Kevin The Carrot” sorozata volt a legjobban teljesítő poszt.
Az Aldi 150.353 interakciót mért a fenti megosztásokért, a német Penny pedig az Instagramon tarolt karácsonyi reklámjával.
Az adatok alapján a brit Aldi volt a legtöbb interakciót szerző szupermarket a Facebookon a tavalyi Q4-ben: 136 posztja több mint másfél millió interakciót hozott.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >