Mélyhűtő raktárat épít Budaörsön a Catone Kft.
Hét milliárd forintból új mélyhűtő raktárat tervez megépíteni Budaörsön az olasz tulajdonú Catone Kft. – közölte az elsősorban mélyhűtött áruk fuvarozásával és raktározásával foglalkozó cég az MTI-vel.
A tervek szerint 2022-re megvalósuló beruházással a cég budaörsi telephelye Közép-Európa egyik legfontosabb mélyhűtött logisztikai központjává válik, raktározási kapacitása 70 százalékkal nő és minimum 30 új munkahelyet teremt – tájékoztatott a közleményben Carlo Catone, a cégcsoport tulajdonosa.
Kiemelték: a fejlesztéssel a Catone Kft. árbevétele rövid időn belül csaknem megduplázódik, és a növekedés szinte teljes mértékben export árbevétel.
Az új létesítmény 10 ezer négyzetméter alapterületű lesz, 12 tárolási szinttel. Összesen 21 888 darab, szabvány méretű, 1 tonnás raklap tárolására válik alkalmassá. A tárolási hőmérséklet -25 Celsius fok lesz.
A raktárban az áru átvételétől kezdődően az anyagmozgatás teljesen automatikus lesz, az áru emberi kéz érintése nélkül jut a betárolás helyére, és kifelé is ugyanígy automatikus lesz a folyamat. A teljes raktárt magába foglaló, pályára felfüggesztett, önálló szállítójárművekből álló rendszer óránként akár 180 raklapot is megmozgat.
A cég 1995 óta van jelen Magyarországon, azóta több mint 7 milliárd forintot költött beruházásra, fejlesztésre. A Magyarországon működő 10 legnagyobb olasz cég egyike, több mint 140 embernek ad munkát és a világgazdasági válság ellenére eltökélt a további innovációban, fejlesztésben – írták.
A vállalat budaörsi központja hűtött és fagyasztott élelmiszerek raktározásával, belföldi és nemzetközi szállításával, disztribúciójával és egyéb logisztikai szolgáltatások nyújtásával foglalkozik. Olyan ügyfeleknek szolgáltat, mint az Unilever, az Upfield, a Tesco, a Fornetti vagy a Burger King – írták.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Catone Kft. belföldi és export értékesítésből származó árbevétele 4,3 milliárd forint volt tavaly, egy évvel korábban 4,1 milliárd forintot tett ki. Adózott eredménye 2019-ben meghaladta a 243 millió forintot, 2018-ban pedig 53 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős torlódások alakultak ki a legnagyobb kikötőkben: késésekre igen, de áruhiányra várhatóan nem kell számítani
Globális logisztikai kihívások, több napos torlódások okoznak gondokat számos jelentős…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Megjelent a Debreceni Logisztikai és Kamion Terminál kivitelezésére vonatkozó közbeszerzési hirdetmény
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a debreceni észak-nyugati gazdasági övezet területén megvalósuló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >