Melyek voltak 2018 legsikeresebb promóciói?

Dátum: 2019. 03. 18. 19:23

Már nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, tavaly mely márkák nevéhez köthetők az FMCG piac legsikeresebb promóció.

A versenyfelhívásra 6 kategóriában 29-en adták be pályázatukat. A versenyt 9-tagú szakmai zsűri támogatja és értékeli a nevezéseket, valamint a Kantar-Hoffman piackutató a promóciók célcsoportja szerint 4 fókuszcsoportkutatást készít, ahol a vásárlók mondják el tapasztalataikat, meglátásaikat a pályázatokban szereplő promóciókról.

Az eredményeket egy egész napos szakmai konferencián tárjuk a nyilvánosság elé, és természetesen a nyertesek be is mutatják a pályázatukat.

A szakmai napra a nyertesek prezentációi mellett további hasznos előadásokkal készülünk.

Ha kíváncsi, hogy

  • a generációs különbségek hogyan követhetők nyomon a promóciós elvárásokban,
  • miért kell wow-élményt nyújtani az ügyfélszolgálatban,
  • miért lehetünk biztosak abban, hogy a kommunikáció a promócióknál is a siker kulcsa vagy a kudarc meghatározója,
  • hogyan lehetne a veszteséget termelő prómóciókat újragondolni, és csak a profitnövekedést támogatókat megvalósítani,
  • mire büszke Ms Trade Marketing és az Év Trade Marketing Csapata, amivel kiérdemelték a címet 2018-ban,
  • és mely promóciók voltak az év legjobbjai,

akkor nagy szeretettel várjuk „Az év legsikeresebb promóciója” verseny szakmai nappal egybekötött díjátadójára.

 

Időpont: 2019. április 11. (csütörtök)

Helyszín: Aquincum Hotel Budapest, 1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.

Részvételi díj: 49 900 Ft+áfa/fő (az étkezés közterheit nem tartalmazza)

(A pályázatot benyújtott cégek pályázatonként egy képviselője számára – a pályázati díjban foglaltak szerint – ingyenes a részvétel, de regisztrációhoz kötött!)

 

A konferencia programja:

8.30–9.00 Érkezés és köszöntő

9.00–9.20 Generációs elvárások – Steigervald Krisztián ügyvezető igazgató, Emocionális Marketing

9.20–9.40 Promóciós pályázatok értékelése 1. rész

Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann –

Online/Digitális, Ital és HoReCa kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása

9.40–11.10 Kávészünet

11.10–11.30 Wow! – élmény az ügyfélszolgálaton, hazai és nemzetközi példák – Fülöp Anita ügyvezető tulajdonos, Call To Action Hungary

11.30–11.50 Tudatosítsd, hogy élvezi – avagy a promóció sikerének titka a kommunikáció – Krizsó Szilvia, kommunikációs tanácsadó

11.50–12.10 Amire Ms Trade Marketing büszke lehet – Laurinyecz Tünde senior trade & channel marketing manager, Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz

12.10–13.10 Ebéd

13.10–13.30 Amire a Trade Marketing Team 2018 büszke lehet – Matskási Zoltán operational marketing manager, Coca-Cola HBC Magyarország

13.30–14.50 Promóciós pályázatok értékelése 2. rész –

Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann

Élelmiszer kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunka bemutatása

14.50–15.20 Kávészünet

15.20–16.40 Hogyan másszunk ki az árcsökkentés csapdájából – Dr. Michalis Christou ügyvezető igazgató, RetailZoom Europe

16.40–17.00 Promóciós pályázatok értékelése 3. rész –

Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann

Kereskedelmi és Non-food kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása

17.00–17.30 POPAI, Trade Marketing Klub és Trade magazin különdíjak átadása és a nyertes pályamunkák bemutatása

17.30–18.00 Koktélbüfé és koccintás a nyertesekkel

Amennyiben részt kíván venni az eseményen, erre a linkre kattintva online, vagy a jelentkezési lap visszaküldésével e-mailben is jelentkezhet.

Jelentkezési határidő:

  1. április 5.

További információ, illetve kérdés esetén kérem forduljon hozzánk bizalommal!