Melegben jól megy a Szentkirályinak
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a meleg nyári hónapok megnövekedett eladásai révén az idei első hat hónapban az előző évhez képest 6 százalékos forgalomnövekedést produkált.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. az átlagoshoz képest 40 százalékos terméktöbbletet állított elő az idei nyári hónapokban – áll a társaság sajtóközleményében. A cég éves termelésének 50 százalékát a nyári hónapokban értékesíti, és ezzel 2009. első félévében 6 százalékos forgalomnövekedést ért el az előző év azonos időszakához képest.
A cég 16-17 százalékos árbevételével piacvezető ásványvízmárka. Matus István operatív vezérigazgató szerint tartani tudják majd az év végi tervezett közel 9 százalékos forgalomnövekedést, és várhatóan 147 millió liternél is több ásványvízet állítanak elő.
A Szentkirályi eddig használt vállalatirányítási rendszerében a termelés és a logisztika folyamatainak információ-technológiai támogatása korlátozott volt. Ezért a cég tavaly pályázatot nyújtott be, amelyet a közelmúltban elnyert és az „Új Magyarország Fejlesztési Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Program” támogatásával megkezdik az integrált logisztikai rendszerük fejlesztését– írja a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >