Melegben jól megy a Szentkirályinak
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a meleg nyári hónapok megnövekedett eladásai révén az idei első hat hónapban az előző évhez képest 6 százalékos forgalomnövekedést produkált.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. az átlagoshoz képest 40 százalékos terméktöbbletet állított elő az idei nyári hónapokban – áll a társaság sajtóközleményében. A cég éves termelésének 50 százalékát a nyári hónapokban értékesíti, és ezzel 2009. első félévében 6 százalékos forgalomnövekedést ért el az előző év azonos időszakához képest.
A cég 16-17 százalékos árbevételével piacvezető ásványvízmárka. Matus István operatív vezérigazgató szerint tartani tudják majd az év végi tervezett közel 9 százalékos forgalomnövekedést, és várhatóan 147 millió liternél is több ásványvízet állítanak elő.
A Szentkirályi eddig használt vállalatirányítási rendszerében a termelés és a logisztika folyamatainak információ-technológiai támogatása korlátozott volt. Ezért a cég tavaly pályázatot nyújtott be, amelyet a közelmúltban elnyert és az „Új Magyarország Fejlesztési Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Program” támogatásával megkezdik az integrált logisztikai rendszerük fejlesztését– írja a Napi Gazdaság.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

