Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a DECIEM Beauty Group Inc. Estée Lauder Companies Inc. (ELC) általi felvásárlása.
A május 31-én lezárt ügylet egy mintegy 860 millió dollár értékű készpénzes tranzakciót foglalt magában, amivel az ELC 2017 óta összesen 1,7 milliárd dollárra növelte a DECIEM-be történt befektetését.
A „The Abnormal Beauty Company” néven ismertté vált DECIEM úttörő szerepet vállalt az összetevők átláthatósága és a gyors piaci reagálás terén. A The Ordinary megfizethető, hatékony bőrápolási termékeivel széles körben népszerű: március 31-i állás szerint Kanadában és az Egyesült Államokban a presztízs bőrápoló termékek rangsorában a top2-ben, Franciaországban, Németországban és az Egyesült Királyságban pedig a top4-ben kapott helyet.
A The Ordinary nettó árbevétele 500 millió és 1 milliárd dollár között mozog. Az elmúlt két évben az ELC nemzetközi szakértelme segítette a The Ordinary-t abban, hogy olyan piacokon is terjeszkedjen, mint India, a Közel-Kelet és Dél-Afrika. A márka fokozta az innovációt is és olyan népszerű termékeket vezetett be, mint a Multi-Peptide Lash and Brow Serum (szempilla- és szemöldökápoló szérum), a Multi-Peptide Eye Serum és a Soothing & Barrier Support Serum.
– Hétéves partnerségünk alatt a DECIEM lenyűgöző növekedést ért el, miközben kitartott alapvető küldetése, a hatékony és minőségi bőrápolás napjaink igényes fogyasztói számára történő újragondolása mellett
– mondta Fabrizio Freda, az ELC elnök-vezérigazgatója.
– A digitális bennszülött DECIEM, amely az Y- és Z-generációs fogyasztók körében rendkívül elkötelezett követőkkel rendelkezik, segít bőrápolási portfóliónk stratégiai bővítésében, és úgy gondoljuk, hogy még számos izgalmas növekedési lehetőség áll előttünk
– tette hozzá a szakember.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >