Megvette a Mars a Trü Frü snack-márkát
A Mars, Inc. megvette a Trü Frü Frü teljes értékű gyümölcsből készült snackeket gyártó márkát, melynek eladásai az elmúlt öt évben megötszöröződtek.
A fagyasztott és polcokon tárolható termékeket is magába foglaló Trü Frü termékek csokoládéval bevont valódi gyümölcsből készült ínyencségek.
A Trü Frü a nemrégiben felvásárolt Kind dióalapú snackek gyártójának és a Nature’s Bakery gyümölcsalapú snackeket készítő pékség felvásárlásával a Mars egyre bővülő egészséges és wellness portfóliójának részévé válik.
„Nagy örömmel üdvözöljük az Egyesült Államok egyik leginnovatívabb gyümölcsalapú snackjét a Mars márkacsaládjában” – nyilatkozta Andrew Clarke, a Mars Snacking globális elnöke. „A Trü Frü tökéletesen kiegészíti az egészség és wellness portfóliónkat, és tudásunkkal és tapasztalatunkkal segíthetjük a márka működésének megerősítését, a forgalmazás kiszélesítését és a növekedés felgyorsítását. Szeretnénk, ha minél több Trü Frü-höz hasonló feltörekvő, az alapítók által vezetett márka csatlakozna hozzánk.”
A 2017-ben alapított, ma mintegy 50 alkalmazottat foglalkoztató Trü Frü székhelye Utah államban található.
A cégfelvásárlási tranzakció a szokásos hatósági jóváhagyások függvényében várhatóan 2023 első negyedévében zárul le. A tranzakció feltételei nem nyilvánosak.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >