Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült Királyság egyik legismertebb növényi italokat gyártó márkáját, a Rude Healtht. A 2005-ben Camilla és Nick Barnard által alapított Rude Health bevétele, mely minőségi alapanyagokat felhasználva zab-, mandula-, szója- és más növényi tejhelyettesítőket, valamint cereáliákat gyárt, idén akár a 28 millió eurót is elérheti.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A Valio tejipari óriásból kivált finn Oddlygood a növényi tejeken kívül joghurtokat, desszerteket, krémeket és sajtokat is készít. Az év elején a svéd Planti márkát felvásárló vállalat idei éves árbevétele a várakozások szerint elérheti az 50 millió eurót. Niko Vuorenmaa vezérigazgató szerint az Oddlygood célja az Egyesült Királyságban és Európában vezető növényi alapú élelmiszer-vállalattá válni, amely folyamatot az akvizíció felgyorsíthatja.
A Rude Health márka különleges, merész dizájnjáról ismert, amely új lendületet hozott a növényi tejhelyettesítők piacára. Ezt a hagyományos „egészséges” hatást keltő arculattal szembemenő megjelenést a márka alapítói annak idején tudatosan választották.
A felek a tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra, de a tulajdonosok várhatóan hét számjegyű összeget kapnak részesedésükért. //
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >