Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta a Power Crunch márkát az amerikai Bio-Nutritional Research cégtől, ezzel tovább erősítve jelenlétét az egészségtudatos snackek piacán és bővítve amerikai portfólióját.
A tranzakció részletei és az ár nem nyilvánosak, de a megállapodás várhatóan az elkövetkező hetekben lezárul – adta hírül a Food Dive. Az ügylet részeként a Ferrero átveszi a Power Crunch irvine-i irodáját, amely körülbelül 50 munkatársat foglalkoztat, akik csatlakoznak a Ferrero Észak-Amerikai csapatához.
A Power Crunch közel 30 éves márka, amely fehérjében gazdag termékekre – például ostyaszeletekre és ropogós snackekre – specializálódott, kiszolgálva az egészségtudatos vásárlók igényeit. Ez az akvizíció jelentős stratégiai lépés a Ferrero számára, amely eddig főként édességeiről, például a Tic Tac-ról, a Keebler sütikről vagy a Blue Bunny jégrémekről volt ismert.
A Ferrero az elmúlt években számos felvásárlással bővítette kínálatát az Egyesült Államokban, például 2018-ban 2,8 milliárd dollárért megszerezte a Nestlé amerikai csokoládéüzletágát, majd 2019-ben a Kellogg’s sütik és gyümölcssnack üzletágát. A Power Crunch megvásárlása azonban új irányt jelent, hiszen a Ferrero ezzel a „better-for-you” szegmensbe is belép, amely egyre nagyobb keresletnek örvend a fehérjealapú, egészséges alternatívák piacán.
Michael Lindsey, a Ferrero Észak-Amerika elnöke szerint a vállalat portfóliójának fejlesztése az egészségtudatos kategóriában is a minőség és az átgondolt beruházások jegyében történik, így a cég nagy növekedési potenciált lát a Power Crunch márkában.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >