Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta a Power Crunch márkát az amerikai Bio-Nutritional Research cégtől, ezzel tovább erősítve jelenlétét az egészségtudatos snackek piacán és bővítve amerikai portfólióját.
A tranzakció részletei és az ár nem nyilvánosak, de a megállapodás várhatóan az elkövetkező hetekben lezárul – adta hírül a Food Dive. Az ügylet részeként a Ferrero átveszi a Power Crunch irvine-i irodáját, amely körülbelül 50 munkatársat foglalkoztat, akik csatlakoznak a Ferrero Észak-Amerikai csapatához.
A Power Crunch közel 30 éves márka, amely fehérjében gazdag termékekre – például ostyaszeletekre és ropogós snackekre – specializálódott, kiszolgálva az egészségtudatos vásárlók igényeit. Ez az akvizíció jelentős stratégiai lépés a Ferrero számára, amely eddig főként édességeiről, például a Tic Tac-ról, a Keebler sütikről vagy a Blue Bunny jégrémekről volt ismert.
A Ferrero az elmúlt években számos felvásárlással bővítette kínálatát az Egyesült Államokban, például 2018-ban 2,8 milliárd dollárért megszerezte a Nestlé amerikai csokoládéüzletágát, majd 2019-ben a Kellogg’s sütik és gyümölcssnack üzletágát. A Power Crunch megvásárlása azonban új irányt jelent, hiszen a Ferrero ezzel a „better-for-you” szegmensbe is belép, amely egyre nagyobb keresletnek örvend a fehérjealapú, egészséges alternatívák piacán.
Michael Lindsey, a Ferrero Észak-Amerika elnöke szerint a vállalat portfóliójának fejlesztése az egészségtudatos kategóriában is a minőség és az átgondolt beruházások jegyében történik, így a cég nagy növekedési potenciált lát a Power Crunch márkában.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >