Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta a Power Crunch márkát az amerikai Bio-Nutritional Research cégtől, ezzel tovább erősítve jelenlétét az egészségtudatos snackek piacán és bővítve amerikai portfólióját.
A tranzakció részletei és az ár nem nyilvánosak, de a megállapodás várhatóan az elkövetkező hetekben lezárul – adta hírül a Food Dive. Az ügylet részeként a Ferrero átveszi a Power Crunch irvine-i irodáját, amely körülbelül 50 munkatársat foglalkoztat, akik csatlakoznak a Ferrero Észak-Amerikai csapatához.
A Power Crunch közel 30 éves márka, amely fehérjében gazdag termékekre – például ostyaszeletekre és ropogós snackekre – specializálódott, kiszolgálva az egészségtudatos vásárlók igényeit. Ez az akvizíció jelentős stratégiai lépés a Ferrero számára, amely eddig főként édességeiről, például a Tic Tac-ról, a Keebler sütikről vagy a Blue Bunny jégrémekről volt ismert.
A Ferrero az elmúlt években számos felvásárlással bővítette kínálatát az Egyesült Államokban, például 2018-ban 2,8 milliárd dollárért megszerezte a Nestlé amerikai csokoládéüzletágát, majd 2019-ben a Kellogg’s sütik és gyümölcssnack üzletágát. A Power Crunch megvásárlása azonban új irányt jelent, hiszen a Ferrero ezzel a „better-for-you” szegmensbe is belép, amely egyre nagyobb keresletnek örvend a fehérjealapú, egészséges alternatívák piacán.
Michael Lindsey, a Ferrero Észak-Amerika elnöke szerint a vállalat portfóliójának fejlesztése az egészségtudatos kategóriában is a minőség és az átgondolt beruházások jegyében történik, így a cég nagy növekedési potenciált lát a Power Crunch márkában.
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és…
Tovább olvasom >A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency…
Tovább olvasom >NGM: erősödik a lakossági bizalom, 2024-ben rekordévet zárt a hazai turizmus
2024 rekordév a turizmusban: tavaly 6 százalékkal, 44,2 millióra nőtt…
Tovább olvasom >