A Ferrero megvette a Blue Bunny jégkrémet gyártó Wells Enterprises-t
Az olasz Ferrero Group bejelentette, hogy megállapodott a Wells Enterprises fagylalt- és édességgyártó cég felvásárlásáról. A tranzakció összegét a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az ügylet keretében a Ferrero megszerzi a Blue Bunny, a Blue Ribbon Classics, a Bomb Pop és a Halo Top fagylaltmárkákat.
A Wells Enterprises önálló vállalkozásként működik tovább, irodái az iowai Le Marsban, a gyártás pedig Le Marsban, a nevadai Hendersonban és a New York-i Dunkirkben történik.
A tranzakció lezárását követően Mike Wells vezérigazgató tanácsadóként segíti majd az átmenetet.
A Ferrero a vállalat jelenlegi elnökét, Liam Killeen-t nevezi ki vezérigazgatónak, és a meglévő vezetői csapat is megmarad.
“Mi egy 100 éves vállalat vagyunk, amely arra összpontosít, hogy alkalmazkodjon a következő 100 évhez” – nyilatkozta Mike Wells. “A Ferrero hasonlóan gondolkodik mint mi és elkötelezett amellett, hogy kiváló, prémium minőségű, édes csomagolt élelmiszertermékekkel szerezzen örömet a fogyasztóknak világszerte. Ez a felvásárlás a lehető legjobb kezekbe helyezi vállalatunkat, és alig várom, hogy a teljes Wells-csapatot és a Ferrerót támogathassam az átmenet során.”
Az ügylet révén a Ferrero és kapcsolt vállalatai immár több mint 8000 alkalmazottat foglalkoztatnak az Észak-Amerikában működő kilenc irodában és 18 üzemben.
Giovanni Ferrero, a Ferrero csoport ügyvezető elnöke az akvizíciót kommentálva a következőket mondta:
“E partnerség mindkét fél számára előnyös, hiszen fagylaltszakértőket és az édességgyártás bajnokait egyesíti. Együtt erősek vagyunk, és a helyzetünk is alkalmas arra, hogy a fagylaltpiacon növekedjünk és álljuk a versenyt”.
“Miközben a Wells egyik családtól a másikhoz kerül, elkötelezettségünk változatlan a hosszú és sikeres jövő mellett, építve e fantasztikus termékek örökségére, és gondoskodva a Le Marsban dolgozók és a szélesebb közösség jólétéről.”
Kapcsolódó cikkeink
A Mars Wrigley mélyebbre hatol a jégkrémhűtőkben
Három új termékkel folytatja fagylalt-üzletágának háromszorosára növelését az édesipari óriás.…
Tovább olvasom >A Don Papa Rummal bővült a Diageo portfoliója
Megállapodást kötött a Diageo a Fülöp-szigeteki Don Papa Rum szuperprémium…
Tovább olvasom >Az ApexGrupoé a Pop-Up popcorn márka
A snackgyártó ApexGrupo meg nem nevezett összegért megvásárolta a Pop…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >