A Ferrero megvette a Blue Bunny jégkrémet gyártó Wells Enterprises-t
Az olasz Ferrero Group bejelentette, hogy megállapodott a Wells Enterprises fagylalt- és édességgyártó cég felvásárlásáról. A tranzakció összegét a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az ügylet keretében a Ferrero megszerzi a Blue Bunny, a Blue Ribbon Classics, a Bomb Pop és a Halo Top fagylaltmárkákat.
A Wells Enterprises önálló vállalkozásként működik tovább, irodái az iowai Le Marsban, a gyártás pedig Le Marsban, a nevadai Hendersonban és a New York-i Dunkirkben történik.
A tranzakció lezárását követően Mike Wells vezérigazgató tanácsadóként segíti majd az átmenetet.
A Ferrero a vállalat jelenlegi elnökét, Liam Killeen-t nevezi ki vezérigazgatónak, és a meglévő vezetői csapat is megmarad.
„Mi egy 100 éves vállalat vagyunk, amely arra összpontosít, hogy alkalmazkodjon a következő 100 évhez” – nyilatkozta Mike Wells. „A Ferrero hasonlóan gondolkodik mint mi és elkötelezett amellett, hogy kiváló, prémium minőségű, édes csomagolt élelmiszertermékekkel szerezzen örömet a fogyasztóknak világszerte. Ez a felvásárlás a lehető legjobb kezekbe helyezi vállalatunkat, és alig várom, hogy a teljes Wells-csapatot és a Ferrerót támogathassam az átmenet során.”
Az ügylet révén a Ferrero és kapcsolt vállalatai immár több mint 8000 alkalmazottat foglalkoztatnak az Észak-Amerikában működő kilenc irodában és 18 üzemben.
Giovanni Ferrero, a Ferrero csoport ügyvezető elnöke az akvizíciót kommentálva a következőket mondta:
„E partnerség mindkét fél számára előnyös, hiszen fagylaltszakértőket és az édességgyártás bajnokait egyesíti. Együtt erősek vagyunk, és a helyzetünk is alkalmas arra, hogy a fagylaltpiacon növekedjünk és álljuk a versenyt”.
„Miközben a Wells egyik családtól a másikhoz kerül, elkötelezettségünk változatlan a hosszú és sikeres jövő mellett, építve e fantasztikus termékek örökségére, és gondoskodva a Le Marsban dolgozók és a szélesebb közösség jólétéről.”
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >A jégkorszak végét várják a jégkrémmárkák
Szezon ide, időjárás oda, a jégkrémpiacon most főként az árak és promóciók…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs – Új ízek a portfólióban
Ízesítések tekintetében nem csak választékos, de innovatív is a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >