Megvásárolja a Barilla Group a Back to Nature márkát
Megvásárolja a Barilla Group a Back to Nature-t a B&G Foods, Inc. (Parsippany, NJ)-től. Az akvizíció feltételei nem nyilvánosak.
A Back to Nature sütemények, kekszek, granolák, mag és aszalvány mixek gyártója, melyet a B&G Foods 2017-ben mintegy 162,5 millió dollárért vásárolt meg.
„A Barillánál arra törekszünk, hogy hosszú távon vessük meg lábunkat az amerikai sütőiparban, és ez a lépés felidézi, amikor több mint 25 évvel ezelőtt a tésztákkal kezdtük az utunkat, és ma már piacvezetők vagyunk” – mondta Guido Barilla, a Barilla Csoport elnöke. „A Back to Nature felvásárlása kulcsfontosságú lépés ezen az izgalmas úton. Minden üzleti tevékenységünk és termékünk fókuszában az egészség és az élvezetek állnak, így a Back to Nature természetes választás volt. Izgatottan várjuk, milyen eredményei lesznek erőfeszítéseinknek.”
A tranzakció várhatóan 2023 első negyedévében zárul le.
A B&G Foods november elején jelezte, hogy el kívánja adni a Back to Nature-t.
„A Back to Nature eladásáról szóló döntésünk a B&G Foods ama szélesebb körű terveibe illik, melynek értelmében portfóliónkat a hosszú távú stratégiánk szempontjából kulcsfontosságú üzletágakra kívánjuk összpontosítani azzal egyidejűleg, hogy üzletág-alapú struktúrára térünk át” – mondta Casey Keller, a B&G Foods elnök-vezérigazgatója. „Az eladás lehetővé teszi számunkra azt is, hogy csökkentsük hosszú távú adósságaink volumenét úgy, hogy közben a Barilla America portfolióját egy nagyszerű márkával bővítjük.”
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >Zöld utat engedett az EU a horvát Fortenova felvásárlásának
Jóváhagyták az EU illetékes hatóságai a horvát Fortenova Group Pavao…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >