Magazin: Megvannak az első Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin először hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot.
A verseny célja, hogy minden évben, minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A meghirdetett kategóriákba összesen 23 pályázat érkezett, amelyet a szakmai zsűri online értékelt. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70%-át elérték, megkapják a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat. Akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként állhatnak a piac szerepelői, vásárlóik, fogyasztóik előtt.
//
Kapcsolódó cikkeink
Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Újra pezseg a szénsavas piac
A szénsavas üdítők piaca 2024-ben kihívásokkal teli, de növekedést mutató…
Tovább olvasom >Unicum Orange Bitter 0,5 l
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >