Megváltoztatja zabtej-receptjét a Mercadona
Átalakította zabital-receptjét a Mercadona. A spanyol kiskereskedő célja az, hogy az innivaló még intenzívebb ízű legyen, és jobban érvényesüljön a kávéban.
A retailer emellett bevezette a zabital 250 ml-es kiszerelését is az egyliteres csomagolás mellett.
A változtatások a fogyasztók visszajelzései alapján történtek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >