Megújult Reál Prémium üzlet a Lurdy Házban
Ünnepélyes keretek között adta át felújított prémium kategóriás élelmiszerüzletét a Reál Hungária Élelmiszer Kft. május 29-én Budapesten a Lurdy Házban.
A felújítás keretében többek között új pékség került kialakításra, ami megújult termékkört, szélesebb választékot, helyben sütött, friss pékárut jelent a vásárlók számára.
Átalakításra került a zöldség-gyümölcs részleg is, és kiépítésre került egy Vitamin Szalon, amelyben a dél-alföldi Kert-Ész Klub Magyarország Egyesület kertészeinek jó minőségű, jó ízű, és egészséges termékeit kóstolhatják meg a vásárlók .
A megnyitó ünnepséget dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár is megtisztelte jelenlétével. Örömét fejezte ki a Reál Prémium üzlet felújítása kapcsán, és üdvözölte a kezdeményezést, hogy a hazai őstermelők az Vitamin Szalon révén közvetlen kapcsolatba kerülhetnek vásárlóikkal.
„Kiemelt választékot és vásárlási környezetet kínálunk megújult szupermarketünkben. Kellemes körülmények között igyekszünk élvezetessé tenni a bevásárlást, megkönnyíteni vásárlóink mindennapjait, emellett lehetőséget biztosítani a hazai gazdák részére termékeik értékesítésére” – mondta Kujbus Tibor, a Reál ügyvezető igazgatója.
A megújult Reál Prémium áruház számos kiegészítő és kényelmi szolgáltatással is várja vásárlóit. A salátabár mellett hazai beszállítóktól származó, kiváló minőségű baromfi- és tőkehús, illetve grillezett készételek is kaphatók az áruházban. Kávékülönlegességek, sütemények, szendvicsek és meleg ételek széles választékát kínálja a kávézó és szendvicsbár.
Az új üzlet számos meglepetéssel, újdonsággal és ajándékkal kedveskedik a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >Országos kutatás: a magyarok közel háromnegyede felújítaná otthonát a következő öt évben
A magyarok túlnyomó többsége korszerűsítené otthonát a közeljövőben, miközben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >