Megújult Magyarország egyik legrégebbi joghurtmárkája
Idén tavasszal megújult receptúrával és új külsővel kerültek a boltok polcaira a Danone Könnyű és Finom márkájának termékei, valamint a Danone natúr joghurt és kefir termékek is. A termékösszetétel megváltoztatásának köszönhetően az újra csomagolt joghurtcsalád fehérje tartalma 30%-kal növekedett, cukortartalma pedig csökkent.
A Danone Könnyű és Finom márka Magyarország egyik első joghurt márkája, közel 25 éves történetre tekint vissza. A termék az ország egyik legismertebb és legnépszerűbb joghurtja, mely idén megújult. A megújulás a termék receptúráját és csomagolást is érinti. A változás célja, hogy a népszerű brand – követve az új trendeket – minél jobban megfeleljen a fogyasztói igényeknek.
A termékek csomagolása sokkal letisztultabb, egyszerűbb, modernebb lett, ugyanakkor vissza is nyúlik a gyökerekhez. A csomagoláson faerezetes fehér háttéren három csökkenő vastagságú kék csík légiességet, könnyűséget sugall, és egyben utal a Danone közel 100 éves tapasztalatára is, hiszen már a cég alapítója, Isaac Carasso is hasonló csíkokkal ékesítette első Danone joghurtjainak csomagolását.
A csomagoláson túl a termék összetételében is komoly változások történtek, hogy a termék még inkább találkozzon a fogyasztók folyamatosan változó igényeivel és a táplálkozási ajánlásokkal. A joghurt fehérje tartalma 30%-kal növekedett, ez pedig krémesebb, lágyabb, teltebb ízű terméket eredményez, mely ráadásul növeli a teltségérzetet, csökkenti az éhséget. Emellett az új receptúra kevesebb cukrot tartalmaz, mint a korábbi termék.
Az új Danone joghurt választékában összesen 23 termék található meg. A gyümölcsjoghurtokon, natúr joghurtokon és kefiren kívül áprilisban három teljesen új joghurtital is bevezetésre került, alma-körte, eper és őszibarack. A kanalas gyümölcsjoghurtok összesen Hét ízben és négyféle kiszerelésben elérhetők. A málnát új ízként vezeti be a márka, a legnépszerűbb ízek, az eper és a meggy esetében pedig a cég változtatott a gyümölcskészítményen is, hogy azok még gyümölcsösebbek legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >