Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024 től. A megújulás elsősorban és látványosan az Unicum Szilvát érinti, ahol a termék címkéjén megjelenik a prémium bordó szín, és a kereszt is hangsúlyosabb pozícióba kerül. Az Unicum Barista designja kevésbé látványosan, de követi ezt a gondolatmenetet. Unicum termékünk esetében a változás az „Unicum” felirat méretét és stílusát érinti. Ez a megújulás fokozatosan, minden űrméreten meg fog jelenni. Célunk a márka egységes és prémium polci megjelenésének biztosítása.
Érintett kiszerelések: 0,2; 0,5; 0,7; 1 l
Bevezetés hónapja: 2024. januártól folyamatosan
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Balázs Péter brand manager;
e-mail: BalazsP@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
220 felett: öt fesztiválozó fiatal nekivág a Hubertúra expedíciónak!
Június 20-án öt fiatal, rutinos túrázó indul Hubertus támogatásával egy…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >