Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024 től. A megújulás elsősorban és látványosan az Unicum Szilvát érinti, ahol a termék címkéjén megjelenik a prémium bordó szín, és a kereszt is hangsúlyosabb pozícióba kerül. Az Unicum Barista designja kevésbé látványosan, de követi ezt a gondolatmenetet. Unicum termékünk esetében a változás az „Unicum” felirat méretét és stílusát érinti. Ez a megújulás fokozatosan, minden űrméreten meg fog jelenni. Célunk a márka egységes és prémium polci megjelenésének biztosítása.
Érintett kiszerelések: 0,2; 0,5; 0,7; 1 l
Bevezetés hónapja: 2024. januártól folyamatosan
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Balázs Péter brand manager;
e-mail: BalazsP@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >Itt az Unicum Orange Bitter: narancsos ízvilág és napfényes dolce vita
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik az Unicum első luxuslikőrje, a Trezor X
A Zwack Unicum több mint 230 éves történetének újabb fontos…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >