Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024 től. A megújulás elsősorban és látványosan az Unicum Szilvát érinti, ahol a termék címkéjén megjelenik a prémium bordó szín, és a kereszt is hangsúlyosabb pozícióba kerül. Az Unicum Barista designja kevésbé látványosan, de követi ezt a gondolatmenetet. Unicum termékünk esetében a változás az „Unicum” felirat méretét és stílusát érinti. Ez a megújulás fokozatosan, minden űrméreten meg fog jelenni. Célunk a márka egységes és prémium polci megjelenésének biztosítása.
Érintett kiszerelések: 0,2; 0,5; 0,7; 1 l
Bevezetés hónapja: 2024. januártól folyamatosan
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Balázs Péter brand manager;
e-mail: BalazsP@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
Világszinten Budapesten
A főváros elitbárjai közé tartozik a Four Seasons Hotelben működő…
Tovább olvasom >Unicum Orange Bitter 0,5 l
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >A Zwack mediterrán hangulatú reklámfilmmel köszönti az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetését
Idén áprilistól a Zwack Unicum italújdonsága, az Unicum Orange Bitter…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Lassuló bővülés áprilisban: alacsonyabb fokozatba kapcsolt a feldolgozóipar
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) májusi üzleti…
Tovább olvasom >Városi sétával és mozizással készül a BKK a Közlekedési Kultúra Napjára
A közlekedés résztvevőinek egymásra figyelését, a fenntartható, biztonságos, kulturált együttközlekedést…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >