Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024 től. A megújulás elsősorban és látványosan az Unicum Szilvát érinti, ahol a termék címkéjén megjelenik a prémium bordó szín, és a kereszt is hangsúlyosabb pozícióba kerül. Az Unicum Barista designja kevésbé látványosan, de követi ezt a gondolatmenetet. Unicum termékünk esetében a változás az „Unicum” felirat méretét és stílusát érinti. Ez a megújulás fokozatosan, minden űrméreten meg fog jelenni. Célunk a márka egységes és prémium polci megjelenésének biztosítása.
Érintett kiszerelések: 0,2; 0,5; 0,7; 1 l
Bevezetés hónapja: 2024. januártól folyamatosan
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Balázs Péter brand manager;
e-mail: BalazsP@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >220 felett: öt fesztiválozó fiatal nekivág a Hubertúra expedíciónak!
Június 20-án öt fiatal, rutinos túrázó indul Hubertus támogatásával egy…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >