Megújult honlapon a JÓFEJ
Megújult a Magyar Sörgyártók Szövetségének JÓFEJ (józan, felelős járművezető) kampánya, az akció az interneten szerveződő web 2.0-ás közösséggel bővült.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége 2005-ben indította el a JÓFEJ kampányt az ittas vezetés megelőzése érdekében. Az akció arról igyekszik meggyőzni az elsősorban fiatal felnőtt sörfogyasztókat, hogy ittasan ne üljenek a volán mögé, inkább vitessék haza magukat vagy használjanak tömegközlekedési eszközt.
Az elmúlt években a JÓFEJ számos szórakozóhelyen jelent meg és több tízezer fiatal figyelmét hívta fel az ittas járművezetés alternatíváira.
Idén szeptemberben a Magyar Sörgyártók Szövetsége azonos célokkal, de új eszköztárral rendelkező kampányt indított útjára, melynek színtere egy web 2.0-ás rendszer. A megújult honlapon létrejövő „JÓFEJ” csoportok rendszerbe regisztrálva megoszthatják tapasztalataikat, bulikat szervezhetnek, különféle versenyeken vehetnek részt és feltölthetik fényképeiket, videóikat. A közösséghez bárki csatlakozhat, a kampány által biztosított eszközök segítségével tehát maguk a tagok közvetítik a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzeneteket – írja a www.news4business.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >