Megújult honlapon a JÓFEJ
Megújult a Magyar Sörgyártók Szövetségének JÓFEJ (józan, felelős járművezető) kampánya, az akció az interneten szerveződő web 2.0-ás közösséggel bővült.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége 2005-ben indította el a JÓFEJ kampányt az ittas vezetés megelőzése érdekében. Az akció arról igyekszik meggyőzni az elsősorban fiatal felnőtt sörfogyasztókat, hogy ittasan ne üljenek a volán mögé, inkább vitessék haza magukat vagy használjanak tömegközlekedési eszközt.
Az elmúlt években a JÓFEJ számos szórakozóhelyen jelent meg és több tízezer fiatal figyelmét hívta fel az ittas járművezetés alternatíváira.
Idén szeptemberben a Magyar Sörgyártók Szövetsége azonos célokkal, de új eszköztárral rendelkező kampányt indított útjára, melynek színtere egy web 2.0-ás rendszer. A megújult honlapon létrejövő „JÓFEJ” csoportok rendszerbe regisztrálva megoszthatják tapasztalataikat, bulikat szervezhetnek, különféle versenyeken vehetnek részt és feltölthetik fényképeiket, videóikat. A közösséghez bárki csatlakozhat, a kampány által biztosított eszközök segítségével tehát maguk a tagok közvetítik a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzeneteket – írja a www.news4business.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >