Megújult, egyedi külsőt kap a NaturAqua
A 12 éve változatlan minőségű NaturAqua ásványvíz kellemes íze miatt a folyadékpótlásban és a minőségi gasztronómiában egyaránt a mindennapok fontos részévé vált. A közkedvelt ásványvíz megújult külsővel jelentkezik a belső tisztaság, a természetesség és a kifinomult egyszerűség jegyében. A június végétől forgalomba kerülő új palack és a letisztultabb dizájn most még inkább igazodik a palackban lévő tartalomhoz.
Az új palack tervezésénél az volt a cél, hogy a NaturAqua könnyen felismerhető és megkülönböztethető legyen. A dizájn ezért frissebb és letisztultabb lett. Mindenekelőtt azonban egyedi, ugyanis az új palackforma teljesen elüt a piacon található többi csomagolástól.
„Amikor 2002-ben Zalaszentgróton megkezdtük a 14 ezer éves ásványvíz kitermelését, tudtuk, hogy ezzel a palackba zárt frissességet nyújtjuk majd a fogyasztóinknak. A NaturAqua sikere azóta is töretlen, most pedig a megújult, egyedülálló csomagolással szeretnénk még jobban kifejezni ezt a belső tisztaságot, mert hiszünk abban, hogy az egyszerű dolgok számítanak igazán” – mondta Vass Ágnes, a NaturAqua aktivációs menedzsere.
Egyvalami azonban természetesen nem változik. A NaturAqua-t vásárlók a megújult külsejű palackokban továbbra is a jól megszokott, semleges ízű, nátriumszegény ásványvizet találják majd szénsavmentes, széndioxiddal enyhén dúsított és szénsavas változatban, fél és másfél literes kiszerelésben. Júniustól először a PET palackok váltanak új külsőre, majd a nyár folyamán az üveges NaturAqua is.
A NaturAqua
Tízenkét éve palackozzák a Coca-Cola Magyarország zalaszentgróti palackozóüzemében a NaturAqua ásványvizet. Azóta több mint egy milliárd liter természetes ásványvizet hoztak felszínre a zalaszentgróti vízbázisból. A NaturAqua szénsavmentes, széndioxiddal enyhén dúsított és szénsavas változatokban készül.
Az ideális ásványianyag-összetételű, ugyanakkor semleges és kellemes ízű NaturAqua a mindennapi folyadékpótlás és a minőségi gasztronómia elengedhetetlen eleme.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >Az évtized legnagyobb üzletét kötötte meg az ERSTE Nyíltvégű Ingatlan Befektetési Alap a HelloParks két raktárcsarnokának megvásárlásával
A hazai ipari ingatlanpiac valaha volt legnagyobb egyedi ügylete keretében,…
Tovább olvasom >A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >