Megújult az Auchan honlapja
Ismét megújult az Auchan Magyarország Kft. weboldala. Áruházanként kereshetők a termékek, a népszerű, lapozós akciós újság és az akciók pedig a főoldalra kerültek.
A vásárlói igények között szerepelt, hogy a látogatók áruházanként böngészhessenek a weboldalon, és csak a kiválasztott áruház akcióit lássák. Az akciós termékekre kattintva a bevásárlólistát egy gombnyomással össze lehet állítani, ez a felhasználóbarát megoldás pedig megkönnyíti és felgyorsítja a vásárlást. Az áruházi aloldalak informatívabbak, áttekinthetőbbek lettek.
Ugyanakkor az országos akciókat már a főoldalon, kiemeléssel népszerűsíti az üzletlánc, hogy senki se tévessze őket szem elől. Az akciós újság már korábban, 2011 tavaszán lapozható lett, most viszont a főoldalon is helyett kapott, mivel tapasztalatok szerint ezt keresik a legtöbben a weboldalon. A kevésbé látogatott menüpontokat pedig lecserélték.
Az Auchan honlapja 2009-ben elnyerte az Országos Kereskedelmi Szövetség díját „Az év kereskedelmi honlapja” kategóriában. Az oldal azóta is lépést tart a technikai újításokkal: 2011 tavaszán a weblap már átesett egy ráncfelvarráson, ekkor – hazánkban egyedülálló módon – a vásárlók szavazhatták meg, milyen fejlesztések valósuljanak meg az oldal megjelenésében és tartalmában – írja az mmonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >