Megújult a Sága
A fogyasztók könnyebb tájékozódása és a márkaimázs növelése érdekében teljesen új csomagolással és új logóval jelent meg a sárvári Sága Foods Zrt. Keleti Zsolt vezérigazgató szerint az elmúlt évek folyamatos fejlesztései nyomán elérkezett az idő, hogy a Sága termékek egységes megjelenésű, a fő márkát hangsúlyozó, a boltok pultjaiban már messziről felismerhető csomagolást kapjanak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/05/Keleti-Zsolt-S%C3%A1ga_opt-300x200.jpeg)
Keleti Zsolt
vezérigazgató
Sága Foods
A logó- és csomagolásváltás a beteljesedése az elmúlt évek termék- és marketingfejlesztéseinek, amelynek eredményeként a piacon már önálló kategóriává fejlődő Füstli márka alá kerül a Sága valamennyi virslije, és a kínálat hamarosan új termékekkel is bővül. További újdonságok a magyaros és sajtos Falni Jó! kolbászok, valamint új almárkaként a Füstler pulykakolbászok. A tavaly bevezetett Füstlizer márka alatt forgalmazza a Sága a párizsijait, a sonkatermékeknek pedig a Royal lett az ernyőmárkája, e márka alá került a népszerű Selyemsonka is.
Az új csomagolásokon már ott van a Hazai Feldolgozású Termék védjegy is, hiszen a Sága több termékére megszerezte a hazai eredetet tanúsító minősítést.
A sonkatermékek gyártása is megújul. A cég tulajdonosa ugyanis tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá, amely révén a cég a virsli után a baromfisonka piacán is az élre akar törni. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben
Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben. Erre…
Tovább olvasom >Elkezdődött a Lidl Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központjának építése
Megkezdődött a Lidl Magyarország ötödik, hazánkban az eddigi legnagyobb logisztikai…
Tovább olvasom >Fenntartható mobilitás a Westendben: úttörő mikromobilitási fejlesztések
A Westend bevásárlóközpont új, „Westend – összekapcsolva a várossal” nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >