Megújult a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja
A Sissy termékcsalád kezdetek óta megtalálható a PENNY sajátmárkás termékei között, így a vásárlók már több mint 27 éve élvezhetik annak megbízható, minőségi tejtermékeit. Idén tavasszal a márka valamennyi terméke megújult csomagolást kapott, de a friss külső továbbra is a megszokott, kiváló minőségű belsőt rejti. Ráadásul az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, így kizárólag hazai gazdaságokból kerül az üzletek polcaira, és onnan a PENNY vásárlóinak asztalára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/PENNY_Kazatsay_Eszter_portre.jpg)
Kazatsay Eszter
A PENNY legnépszerűbb sajátmárkás, Sissy névre keresztelt termékcsaládja igencsak népes: több mint 100 tagot számláló palettájának különlegessége, hogy kizárólag magyar gazdaságból származó termékeket tartalmaz. A Sissy termékcsalád kizárólag Magyar Termék védjegyes árucikkből áll. Az áruházlánc immáron több mint 10 éve dolgozik együtt a védjegyének megalkotójával, a Magyar Terméktanáccsal, amely első ízben 2019-ben ismerte el a PENNY erőfeszítéseit „A legtöbb védjegyes sajátmárkás terméket forgalmazó üzletlánc” kereskedelmi nívódíj különdíjával. Az azóta eltelt időszakban pedig számos, a PENNY-re szabott promócióval erősítette kötelékét és éppen a tízéves évfordulón nyerték el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
„Közel három évtizede Magyarországon jelenlévő, felelős vállalatként kiemelt szívügyünk a magyar származású élelmiszerek forgalmazása. Az évek alatt erős és kiváló, nagyrészt hazai termelőkből álló beszállítói kört sikerült kiépítenünk, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy ez tovább bővüljön”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Mint minden termékcsoportnál, a PENNY természetesen a tejtermékeknél is figyelembe veszi az ételérzékenységgel küzdők igényeit. Ezért közel 7 éve laktózmentes termékek is szerepelnek a márka folyamatosan bővülő kínálatában. Emellett számos készítmény különböző termékteszteken is kiválóan szerepel: 2023-ban, Az Év Sajátmárkás Terméke versenyen Túrókészítmény kategóriában döntőbe jutott a Sissy Rögös túró.
A márka által kínált széles termékválasztékban sajtok, illetve olyan mirelit készítmények is megtalálhatóak, mint a többféle ízesítésben kapható, rántott trappista sajt, a legnépszerűbb termék pedig az 1 literes kiszerelésű Sissy 2,8 % zsírtartalmú ESL tej.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/PENNY_Sissy_csoportkep.jpg)
Sissy csoportkép
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >