Megújult a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja
A Sissy termékcsalád kezdetek óta megtalálható a PENNY sajátmárkás termékei között, így a vásárlók már több mint 27 éve élvezhetik annak megbízható, minőségi tejtermékeit. Idén tavasszal a márka valamennyi terméke megújult csomagolást kapott, de a friss külső továbbra is a megszokott, kiváló minőségű belsőt rejti. Ráadásul az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, így kizárólag hazai gazdaságokból kerül az üzletek polcaira, és onnan a PENNY vásárlóinak asztalára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/PENNY_Kazatsay_Eszter_portre.jpg)
Kazatsay Eszter
A PENNY legnépszerűbb sajátmárkás, Sissy névre keresztelt termékcsaládja igencsak népes: több mint 100 tagot számláló palettájának különlegessége, hogy kizárólag magyar gazdaságból származó termékeket tartalmaz. A Sissy termékcsalád kizárólag Magyar Termék védjegyes árucikkből áll. Az áruházlánc immáron több mint 10 éve dolgozik együtt a védjegyének megalkotójával, a Magyar Terméktanáccsal, amely első ízben 2019-ben ismerte el a PENNY erőfeszítéseit „A legtöbb védjegyes sajátmárkás terméket forgalmazó üzletlánc” kereskedelmi nívódíj különdíjával. Az azóta eltelt időszakban pedig számos, a PENNY-re szabott promócióval erősítette kötelékét és éppen a tízéves évfordulón nyerték el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
„Közel három évtizede Magyarországon jelenlévő, felelős vállalatként kiemelt szívügyünk a magyar származású élelmiszerek forgalmazása. Az évek alatt erős és kiváló, nagyrészt hazai termelőkből álló beszállítói kört sikerült kiépítenünk, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy ez tovább bővüljön”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Mint minden termékcsoportnál, a PENNY természetesen a tejtermékeknél is figyelembe veszi az ételérzékenységgel küzdők igényeit. Ezért közel 7 éve laktózmentes termékek is szerepelnek a márka folyamatosan bővülő kínálatában. Emellett számos készítmény különböző termékteszteken is kiválóan szerepel: 2023-ban, Az Év Sajátmárkás Terméke versenyen Túrókészítmény kategóriában döntőbe jutott a Sissy Rögös túró.
A márka által kínált széles termékválasztékban sajtok, illetve olyan mirelit készítmények is megtalálhatóak, mint a többféle ízesítésben kapható, rántott trappista sajt, a legnépszerűbb termék pedig az 1 literes kiszerelésű Sissy 2,8 % zsírtartalmú ESL tej.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/PENNY_Sissy_csoportkep.jpg)
Sissy csoportkép
Kapcsolódó cikkeink
Pilisvörösváron nyitotta meg kapuit a PENNY legújabb üzlete
A PENNY Magyarország február 6-án, Pilisvörösváron nyitotta meg legújabb üzletét,…
Tovább olvasom >Ingyenes készpénzfelvétel a boltokban: miért nem használjuk?
Több mint másfél éve lépett életbe Magyarországon az a szabályozás,…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >