Megújult a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja
A Sissy termékcsalád kezdetek óta megtalálható a PENNY sajátmárkás termékei között, így a vásárlók már több mint 27 éve élvezhetik annak megbízható, minőségi tejtermékeit. Idén tavasszal a márka valamennyi terméke megújult csomagolást kapott, de a friss külső továbbra is a megszokott, kiváló minőségű belsőt rejti. Ráadásul az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, így kizárólag hazai gazdaságokból kerül az üzletek polcaira, és onnan a PENNY vásárlóinak asztalára.

Kazatsay Eszter
A PENNY legnépszerűbb sajátmárkás, Sissy névre keresztelt termékcsaládja igencsak népes: több mint 100 tagot számláló palettájának különlegessége, hogy kizárólag magyar gazdaságból származó termékeket tartalmaz. A Sissy termékcsalád kizárólag Magyar Termék védjegyes árucikkből áll. Az áruházlánc immáron több mint 10 éve dolgozik együtt a védjegyének megalkotójával, a Magyar Terméktanáccsal, amely első ízben 2019-ben ismerte el a PENNY erőfeszítéseit „A legtöbb védjegyes sajátmárkás terméket forgalmazó üzletlánc” kereskedelmi nívódíj különdíjával. Az azóta eltelt időszakban pedig számos, a PENNY-re szabott promócióval erősítette kötelékét és éppen a tízéves évfordulón nyerték el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
„Közel három évtizede Magyarországon jelenlévő, felelős vállalatként kiemelt szívügyünk a magyar származású élelmiszerek forgalmazása. Az évek alatt erős és kiváló, nagyrészt hazai termelőkből álló beszállítói kört sikerült kiépítenünk, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy ez tovább bővüljön”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Mint minden termékcsoportnál, a PENNY természetesen a tejtermékeknél is figyelembe veszi az ételérzékenységgel küzdők igényeit. Ezért közel 7 éve laktózmentes termékek is szerepelnek a márka folyamatosan bővülő kínálatában. Emellett számos készítmény különböző termékteszteken is kiválóan szerepel: 2023-ban, Az Év Sajátmárkás Terméke versenyen Túrókészítmény kategóriában döntőbe jutott a Sissy Rögös túró.
A márka által kínált széles termékválasztékban sajtok, illetve olyan mirelit készítmények is megtalálhatóak, mint a többféle ízesítésben kapható, rántott trappista sajt, a legnépszerűbb termék pedig az 1 literes kiszerelésű Sissy 2,8 % zsírtartalmú ESL tej.

Sissy csoportkép
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >