Megújult a Mars honlapja
Még gazdagabb információtartalommal, nemzetközi és hazai vállalati hírekkel, figyelemfelkeltő példákkal frissítette fel honlapját a Mars Magyarország 2010 szeptemberében.
A fókuszban továbbra is a fenntarthatóság és a vállalat sikereit biztosító öt alapelv áll, de a jövő munkavállalói számára is sok érdekességgel szolgál az új site.
„Az új honlap tervezésekor három fő szempontot tartott fontosnak a Mars: a nemzetközi hírek eljuttatását a hazai érdeklődők felé, a minél részletesebb tájékoztatást hazai eseményekről, valamint egy informatív találkozási felületet kívánt létrehozni a jövő munkavállalói és a cég iránt érdeklődők számára” – ismertette az új honlap céljait Mayer Zsolt, a Mars Magyarország vállalati kapcsolatok igazgatója.
Erőteljesebben fókuszba került, a vállalat mindennapjait meghatározó fenntarthatóság is, melynek létjogosultságát számos nemzetközi példa bizonyítja a Mars berkein belül. A 21. század webes technológiájának köszönhetően olyan nemzetközi példák is elérhetőek lettek az új website-on, melyek eddig a magyar leányvállalat gyakorlatában kevésbé voltak ismertek. Néhány példa erre a munkatársi nagyköveti program bemutatása, a fenntartható kakaótermesztés érdekében tett nemzetközi erőfeszítések, vagy a Mars hirdetési-és marketing politikája, melynek értelmében 12 éven aluli gyermekek számára nem reklámoznak és promótálnak csokoládét, de a felelős állattartás és az egészséges táplálkozás területén is talál információkat a látogató.
A hazai és nemzetközi híreken kívül a vállalat új honlapja a jövő munkavállalói számára is kiemelt teret biztosít. Az oldalra látogató pályakezdők külön felületen böngészhetnek, de személyre szóló információkat találnak a szakmai gyakorlatot keresők, és a több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek is. A Mars mindezzel azt szeretné elérni, hogy minél pontosabb képet láttasson magáról a munkavállalók felé, akik saját maguk sikertörténeteit is feltölthetik a honlapra, a hatékonyabb, interaktív kommunikációért. 
A Mars ugyanakkor hazai példákról és eseményekről is rendszeresen beszámol a megújult felületen. A vállalat nemcsak saját munkatársai jóllétére és elégedettségére fordít figyelmet és energiát, hanem hazai szinten is sokat tesz a fenntarthatóságért és CSR tevékenysége is jelentős. 
 
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: február 28-ig marad, és további termékkörökkel bővül az árréscsökkentés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a víziszárnyas-szezon: ilyenkor fogy kacsából és libából az éves mennyiség nagy része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
					 
					 
					