Megújult a Mars honlapja
Még gazdagabb információtartalommal, nemzetközi és hazai vállalati hírekkel, figyelemfelkeltő példákkal frissítette fel honlapját a Mars Magyarország 2010 szeptemberében.
A fókuszban továbbra is a fenntarthatóság és a vállalat sikereit biztosító öt alapelv áll, de a jövő munkavállalói számára is sok érdekességgel szolgál az új site.
„Az új honlap tervezésekor három fő szempontot tartott fontosnak a Mars: a nemzetközi hírek eljuttatását a hazai érdeklődők felé, a minél részletesebb tájékoztatást hazai eseményekről, valamint egy informatív találkozási felületet kívánt létrehozni a jövő munkavállalói és a cég iránt érdeklődők számára” – ismertette az új honlap céljait Mayer Zsolt, a Mars Magyarország vállalati kapcsolatok igazgatója.
Erőteljesebben fókuszba került, a vállalat mindennapjait meghatározó fenntarthatóság is, melynek létjogosultságát számos nemzetközi példa bizonyítja a Mars berkein belül. A 21. század webes technológiájának köszönhetően olyan nemzetközi példák is elérhetőek lettek az új website-on, melyek eddig a magyar leányvállalat gyakorlatában kevésbé voltak ismertek. Néhány példa erre a munkatársi nagyköveti program bemutatása, a fenntartható kakaótermesztés érdekében tett nemzetközi erőfeszítések, vagy a Mars hirdetési-és marketing politikája, melynek értelmében 12 éven aluli gyermekek számára nem reklámoznak és promótálnak csokoládét, de a felelős állattartás és az egészséges táplálkozás területén is talál információkat a látogató.
A hazai és nemzetközi híreken kívül a vállalat új honlapja a jövő munkavállalói számára is kiemelt teret biztosít. Az oldalra látogató pályakezdők külön felületen böngészhetnek, de személyre szóló információkat találnak a szakmai gyakorlatot keresők, és a több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek is. A Mars mindezzel azt szeretné elérni, hogy minél pontosabb képet láttasson magáról a munkavállalók felé, akik saját maguk sikertörténeteit is feltölthetik a honlapra, a hatékonyabb, interaktív kommunikációért.
A Mars ugyanakkor hazai példákról és eseményekről is rendszeresen beszámol a megújult felületen. A vállalat nemcsak saját munkatársai jóllétére és elégedettségére fordít figyelmet és energiát, hanem hazai szinten is sokat tesz a fenntarthatóságért és CSR tevékenysége is jelentős.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >