Megújult a gyógyszerforgalmazás a dm üzletekben
Idén tavasztól új értékesítési elemekkel forgalmazza a boltokban eddig is meglévő gyógyszereket a drogéria. A változásnak köszönhetően a kihelyezés esztétikusabbá, a termékek eladásának folyamata pedig egyszerűbbé vált.
Azokban az üzletekben ahol a dm-drogerie markt gyógyszereket is forgalmaz, egy teljesen új megoldással és eladási folyamattal találkozhatnak az üzletlánc vásárlói. A korábbi, megszokott gyógyszerszekrények kikerültek az üzletekből, és helyettük új értékesítési elemek jelentek meg.
A dm vásárlói akasztókról tudják kiválasztani a kívánt gyógyszer laminált lapját, majd pedig ezekkel a mintakártyákkal tudják átvenni magát a termékeket a gyógyszerkiadó pénztáraknál. Így megszűnt a korábbi, gyógyszerszekrények előtti várakozás, a vásárló pedig kényelmesen átveheti a megvásárolni kívánt terméket fizetés közben. Azokat a kasszákat, ahol a gyógyszerek átadása történik egy külön kasszajelöléssel látták el. A korábbi berendezési elem megszüntetése mellett sem a meglévő gyógyszerek, sem az azokat forgalmazó dm üzletek száma nem csökkent. Jelenleg 234 dm üzletben kapható gyógyszer. A változásokkal a drogéria célja az volt, hogy a korábbinál egy esztétikusabb kihelyezést, valamint egy egyszerűbb és kényelmesebb értékesítési folyamatot tudjon biztosítani vásárlói számára.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >